KiemeltMotorokMotorozás

A legnépszerűbb női motorkerékpárok 2021-ben

1. Suzuki GS 500

A GS 500 egy igazán tartós őskövület a Suzukitól. Az első modellek 1989-ben gördültek le a futószalagról GS 500 E néven, majd csak 2004-ben kezdték gyártani a burkolt változatot GS 500 F néven. Ez az alacsony, könnyű, ámde épp elég erős motor régóta szerepel a kezdő motorosok motorjai között.

Abban is biztosak lehetünk, hogy a GS 500 tulajdonosok nem ülnek fel mindenféle mainstreem divatnak. A modellt 2010 óta nem gyártják, tehát még a legfiatalabb darab is legalább 11 éves, ami hibátlanul gurul az utakon. Ha engem kérdeznek, hogy milyen motort ajánlanék első motornak, mindig a GS 500-at javaslom, mert ezzel a kétkerekűvel olcsón és büntetlenül lehet rutint szerezni, hogy később jöhessen egy komolyabb gép. Vagy nem.

Saját motor teszt: Suzuki GS500 2007 – Kezdő motornak tökéletes

2. Kawasaki ER-6n

Ezt a modellt eleve nőknek tervezték, annak idején, 2006-os bemutatásának évében valamint később is nagy figyelmet szentelt a cég annak, hogy a “gyengébbik nem” körében népszerűsítse az ER-5 utódját. Persze azért nem zárkóztak el a kezdő, fiatalabb, férfi motorosoktól sem, akik nem feltétlenül ragaszkodnának kezdésnek egy ezres supersport géphez.

2014-től ráadásul már 25 kW-ra fojtott változatban is elérhető az ER-6n (és burkolt változata az ER-6f), így az A2-es jogosítvánnyal rendelkezők is bátran választhatják ezt az alacsony, keskeny, és könnyű motort.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Sárga csikó kalandoroknak – Kawasaki Er-6n 2012 Teszt

3. Honda CB 600 F Hornet

A Honda cég egészen sokáig lubickolhatott a 600-as Hornet népszerűségében. Ez a megbízható, alacsony szervizigényű naked modell 1998 óta a motorosok kedvence. A kezdeti 599 ccm-es blokkot 2007-ben sornégyes, 600 ccm-es 102 lóerős hajtóműre cserélték. A legnépszerűbbek mégis a 2000-2002-es, 94 lóerős, 62 Nm-es változatok.

Miután 2013-ban befejezték a modell gyártását és a 650-es blokkokra váltottak, könnyű kiszámolni, hogy a jelenleg még futó Hornetek legalább 8 évesek. Mivel azonban a Hondákról általában elmondhatjuk, hogy normális használat esetén az általános karbantartáson, az olajcserén és a kopó alkatrészek cseréjén kívül nem kívánnak sok törődést, valószínűleg a Hornet is jó sokáig még az életünk része lesz – hacsak ki nem vonják a benzinüzemű motorokat, hogy átállhassunk az elektromos hajtásra.

Hófehér paripán: Honda CB600FA Hornet 2008

 

A legnépszerűbb női motorkerékpárok 2021-ben : a lista4. Kawasaki ER 5

5. Yamaha MT-07

6. Yamaha XJ 600 S/N

7. Honda CBR 125, Honda CBF 600

8. Honda CB 500, Honda CMX 500 Rebel, Suzuki SV 650 N

9. Kawasaki Z650, Honda CBR 600 F4, Yamaha MT-03

10. Suzuki GSR 600, Kawasaki ZX6r

 

A lista tanulságait a cikk elején igyekeztem összefoglalni, de lehet, hogy ha tovább nézegetjük a modelleket, még több elméletet is gyárthatunk. az biztos, hogy ha kezdő motoros vagy és épp most keresel motort, ezekkel a modellekkel nem nyúlhatsz mellé, hiszen ennyi ennyi motoros nő nem tévedhet.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük