Saját motor teszt: BMW G310R 2018 – kezdő és alacsony motorosoknak
A vezetéstechnikai oktatóm tanácsára váltottam a Kawasaki ER5-ről BMW G310R-re, és nem bántam meg. A 2022-es évben összesen kb. 14.000
BővebbenA vezetéstechnikai oktatóm tanácsára váltottam a Kawasaki ER5-ről BMW G310R-re, és nem bántam meg. A 2022-es évben összesen kb. 14.000
BővebbenElső ránézésre látszik, hogy vagánykodásra termett. Hallásra is szépen duruzsol, mint egy igazi „nagy” motor. Hiába gondolják sokan, hogy egy
BővebbenMikor kiköltöztem Máltára, futárkodni kezdtem, melyben egy új, 2020-as Suzuki Address 110 volt a partnerem. Akik ismernek, tudják rólam, hogy
BővebbenNem mondanám hogy öreg motoros vagyok, mégis az alatt a 7 év alatt bátran jelenthetem, hogy ilyen jó robogón is
BővebbenElső látásra beleszerettem. Nem most, még évekkel ezelőtt, amikor az első Honda NC-t megpillantottam. Aztán egyszer volt alkalmam kipróbálni… és
BővebbenBevallom őszintén, ezelőtt sosem hallottam erről a motor típusról, bár régóta érdekelnek a motorok, bár sosem vezettem robogót.
Bővebben5 napot volt nálam a kis CRF, és teljesen beleszerettem – ha lenne egy bátyja, úgy 6-700 ccm körül, akkor
BővebbenAz idei második tesztmotor ablakot nyitott egy új világra. Elkezdtem megérteni, mire jó a B125-ös jogosítvány, és miért érdemes beruházni
BővebbenAz rendben van, hogy az embernek van egy motorja, de azért a motorok közül sem mindegyik alkalmas arra, hogy azzal
BővebbenSosem értettem, miért szeretik egyesek nézni, ahogy mások motoroznak, miért nem motoroznak inkább ők is. Aztán lett egy fiam, aki
Bővebben