Nem tréfa: új Honda szupersport modellek
A 2011-es modellévre újdonságként megjelenő CBR250R egyesíti a 250-es gép erényeit a CBR időtlen értékeivel, vagyis a teljesítménnyel, az intuitív úttartási dinamikával és a páratlanul könnyű használhatósággal. Kis tömegének és hatékony, egyhengeres motorjának, modern vázának és látványos formatervének köszönhetően a CBR250 nagyon sok embernek fog tetszeni.
A hobbimotorosoktól kezdve az időt és pénzt megtakarítani vágyó, a stílusra ügyelő ingázókig mindenki értékeli majd a motorkerékpár könnyed úttartását, jóindulatú, de erős motorját és vázát. A zsúfolt utak, az emelkedő üzemanyagárak és a környezet iránt érzett felelősség minden korábbinál fontosabbá teszi a kis tömegű, és kis lökettérfogatú gépeket. A szupersport gépekéhez hasonló dinamizmus mellett a sokoldalú CBR250R a tapasztalt motorosok igényeit, az újonc vezetők önbizalmát növelő könnyű kezelhetőséggel ötvözi.
Ibolya véleménye a CBR250R-ről:
“A 250-esnél az üléspozíció nagyon kényelmes, a lábam tökéletesen leért róla. A váltó az elején még fura volt, de utána nagyon kényelmesen működött. A kigyorsítás nagyon jó. Ahhoz képest, hogy csak 250-es, egész jól ment. Persze hamarabb fel kell pakolgatni a sebességeket, de utcán ez nem érdekes. Fordulékony és nagyon jó motor lehet lányoknak. Jó kezdő motor.“
A CBR600F 1987-es bemutatása óta korunk egyik legendája lett, hírnevét friss teljesítményével és kezes viselkedésével vívta ki. A CBR600F esetében mindvégig a legfontosabb vezérelv maradt, hogy ebben a gépben mind a tapasztalt, mind a kezdő motorosok igazi élvezetet találjanak, és elégedettséggel töltse el őket a motorozás.
Az új CBR600F fejlesztőmérnökei azt a feladatot kapták, hogy ötvözzék a tökéletes uralhatóság örök értékeit a motorkerékpár-technológia legújabb vívmányaival. Más szóval: alkossanak olyan CBR600F-et, amelyben elődjei minden erénye egyesül. Viselkedjen semlegesen az úton, teljesítménye érje el a szupersport motorok szintjét, és legyen olyan kifinomult és praktikus, mint egy vérbeli CBR. Ezek az erények most azzal a vezető- és utas komforttal egészülnek ki, amit hagyományosan az ‘F’ betűvel jeleznek a modell nevében.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Ibolya véleménye a CBR600F-ről:
“A 600-as üléspozíciója viszonylag alacsony, tehát egy nő számára is kényelmesen bevállalható akár túrára. Az ülése nagyon jól tart, nem engedi, hogy hátracsússzon a sofőr. Versenyzőként nekem ez nem volt annyira jó, mert rutinból toltam volna magam hátra, de ez a motor nem arra való, hogy behasaljunk. A futómű puha, a motor könnyen fordul, a fékek nagyon jók. A hang kicsit hiányzott róla. Persze egy 600-as motor már jól gyorsul, tehát ezzel nem volt probléma. Nekem hiányzik róla a fokozatkijelző, az hasznos lenne a lányoknak.”