KiemeltMotorokMotortesztek

A Korzóvas: Honda VT1300CX 2011

HondaVT1300kep04A megjelenése első osztályú. Amikor megláttam, hát igeeeen…. óóóóh, hát én még ilyen szép talicskán nem is ültem, naaaagyongyönyörűűűűű! Húúúh!

A széles sztendert kihajtani rajta meg olyan a nagyközönség előtt, mint amikor Mastercard azt mondja: az érzés megfizethetetlen… Amerre jártam vele, az esetek nagy részében utána fordultak. Szép, na. Sőt! Gyönyörűűűűű. Olyan mint a meseautó, csak motorban. A Korzóvas. Igen, nagy k-val Korzóvas!

Ott állt, illetve csillogott előttem, és egy egész Tisza-tó túrán  az enyém lesz…! Ááááh….  Vizuális csopperorgazmus. Ráadásul úgy néz ki, mint egy épített vas, nagyon egyedieskedő. De olyan a járása is őszépségességének, totál egyéni. Raaafináááált a talicska!

Sokkal szebb volt mint a képeken. Szóval nézegettem én már, és gondolkoztam azon is, hogy mit kéne felvenni hozzá (na ja, én is nő vagyok). Találtam otthon egy rojtos bőrkabátot is!  Teljesen ráizgultam erre a csopperes életérzésre, gondoltam ki kell próbáljam ezt is egyszer úgy igazán. Fel is próbáltam a 30 centis rojtokkal ellátott bigyót (közben azon filóztam milyen lehet amikor 140 körül csapkodja a hátamat a sok rojt), és rögtön kiderült, hogy mivel 3 számmal nagyobb, kb. úgy nézek ki benne mint Pocahontas szőkére festett, kövér nagymamája. Aztán végiggondoltam, hogy a dzsekiben még protektor sincs, ráadásul lötyög, így maradt a jól bevált  szürke-fekete semleges dizájnú goratex dzseki. Hát istenem, majd max lenéznek róla. 

Aztán körbejártam közelebbről a motort, és jöttek a meglepetések. Egy csomó krómbetét dolog műanyagból van rajta… Szemből helyes szempillás kis körlámpa, nyúlánk karcsú tank, szépen hozzá illő ülés – láthatóan hívogatóan kényelmes (tényleg az), menjünk világgá együtt kinézettel. Láb között leheletnyi keskeny, aztán az ülés után tekintélyesen széles. Elöl vékonyka gumival öntött felni, hátul brutál popsi. Felülről nézve olyan a motor ha leszámítjuk az alul aszimmetrikusan kilógó dolgokat, mint egy nyúlánk, női sziluett széles csípővel.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Még több kép a galériában!Oldalt duplakörkipu az összefutós fajtából, szépen krómozott leömlőkkel, látványosan két nagy köcsögöt mutató hűtőbordákkal (előttük meg ott figyel a hűtő benyomva szép óvatosan a bölcsőváz közé, oldalról nem is látszik). Az óriási, látványos hűtőbordák tartós 140-150-es tempónál se melegednek túl, alul egy kicsit melegek, ahol a motor szíve lakik, felül langyos meleg. Itt helyezkedik el a legtöbb műanyag: a légszűrő, a deklifedelek, és a hűtőbordák tetején a ruci, a kis oldalszpoiler. A kipufogó megneveli a motorozni nem tudókat, pont ott van lábnál, hogy jól megégesse a fotózkodni vágyó amatőröket. Nevel a vas. 

A vájt szeműek  láthatják, hogy a motoron az  eddig megtett háromezer kilométere alatt már elkezdett fakulni is a szentem egy-két műanyag krómozott bigyónál ahol melegszik…. A kormányrúdon a markolatok űberszélesek és közepesen magas állásúak, a hónaljam nem is izzadt be mire legurultam a 150 km-t vele a tóig. Viszont jó vastag a kormánycsutka, ezt szeressem.

A tükör jó helyen van, használható méretű és jó formájú kis lapát, illik a vashoz is és jól is működik. Az indexek jól láthatóak, de mire leértünk a Tisza-tó gátjához, elhagytam az egyik hátsó indexbúra borítását. Kiremegte magát és lepotty útközben. Ez egy kicsit elszontyolított, nem vártam őkorzóságától ilyesmit. Mondták az ugyanilyen 1800 cm3-es nagy tesónak, az első 5000 km-en hagyódott el a hátsó indexburája. Érdemes beragasztani, az egy csavar kevés ami odafogja gyárilag.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük