fbpx

Nem tréfa: új Honda szupersport modellek

Április elsején mutatták be a Hungaroringen a sajtó képviselőinek a legújabb CBR modelleket.

 

 A 2011-es CBR szupersport modellek kipróbálását egy motorversenyzőre, Majzik Ibolyára bíztuk, így ő volt az, aki a Hungaroring nedves aszfaltján megtett két kör után elmondta a véleményét, első tapasztalatait a lányok szemszögéből. Ibolya egyébként 167 cm magas.

 

 

Az évek során a különböző lökettérfogatú CBR motorkerékpárok határozták meg, milyennek kell lennie egy közúti sportgépnek; milyen legyen a teljesítménye és milyen érzést keltsen. A szupersport gépekéhez hasonló dinamizmus mellett a hozzáférhető és sokoldalú CBR motorkerékpárok folyamatosan azzal utasították maguk mögé a vetélytársakat, hogy a tapasztalt motorosok igényeit, az újonc vezetők önbizalmát növelő könnyű kezelhetőséggel ötvözték. A három CBR modell, amelyekkel ezúttal megismerkedhettünk a CBR125R, a CBR250R és a CBR600F.

A CBR 125R-t azoknak a kezdő motorosoknak fejlesztettek ki, akik a sportos gépekhez vonzódnak. Vezetése legalább olyan élvezetes, mint a nagyobb szupersport gépeknek, és ez főleg ott igaz, ahol a teljesítmény kevésbé számít: a városban, illetve a kanyargós utakon.

Még több kép a galériában!2004-es bemutatása óta a CBR125R az ideális első sportmotor. Kompakt, kis tömegű, kifinomult, könnyen kezelhető, magabiztos úttartású, világszerte népszerű a fiatal motorosok körében. A 2011-es CBR125R készen áll arra, hogy a motorosok új generációja számára is az ideális első sportmotor legyen, hiszem minősége és hangulata a nagyobb gépekére emlékeztet.

Ibolya véleménye a CBR125R-ről:

“A 125-ös, kis aranyos. Igazából olyan, mint egy robogó, erőre talán kicsit erősebb is, viszont érzésre olyan, mint egy normális motor. Nincs az az ingatag robogó-feeling. Tehát ha valaki nem robogót szeretne, hanem egy váltós motort, hogy elkezdjen vele tanulni, annak jó választás lehet. Nem tudtam megnézni a végét, de elég dinamikusan indult, és nagyon jól ment. Ha valaki ki szeretné próbálni, hogy milyen egy igazi motoron ülni, akkor arra tökéletes.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x