MotoAmerica King of The Baggers futam a Daytona International Speedwayen
Az Indian Motorcycle a King Of The Baggers és az American Flat Track szezonnyitó versenyeken aratott győzelmekkel indítja a 2022-es versenyszezont, amiből Jason Momoa sem maradhat ki.
Az Indian Motorcycle Racing uralta a Daytona Beach Bike Week-et, és drámai módon indította el a 2022-es versenyszezont. A flat track és bagger versenyeken induló gyári csapatokkal az Indian Motorcycle két győzelmet és hat dobogós helyből négyet szerzett a Daytona International Speedwayen megrendezett King of the Baggers nyitó dupla futamon, valamint győzelmet aratott a 2022-es amerikai flat track szezonnyitón, a Volusia Half Mile-on is.
A második fordulóban, amelynek célja az volt, hogy visszaszerezze a King of the Baggers címet az Indian Challenger számára, az új gyári versenyző, Jeremy McWilliams vezetésével egy tisztán Challenger dobogós helyezés született, Tyler O’Hara és Bobby Fong pedig a 2. és 3. helyet szerezte meg.
Az 1. fordulóban minden az első King of the Baggers bajnokáról, O’Haráról szólt, aki egy utolsó előtti győzelemmel a dobogó tetejére állította az Indian Challenger-t. O’Hara a nyitó fordulókban az 1. és a 2. helyen végzett, így korán átvette a vezetést a 2022-es sorozat pontversenyében. Eközben a 2022-es American Flat Track szezon nyitó fordulójában az Indian Motorcycle Wrecking Crew versenyzője, Briar Bauman mesteri teljesítményt nyújtott Indian Motorcycle FTR750-es motorjával, és megszerezte a győzelmet a Volusia Half-Mile-on.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
„Ez a hétvége drámai módon mutatta meg azt a hihetetlen szintű felkészültséget, elszántságot és szakértelmet, amely csapatainkat és versenyzőinket minden egyes alkalommal, amikor a rajtrácsra állunk, hajtja” – mondta Gary Gray, az Indian Motorcycle verseny-, szerviz- és technológiai alelnöke.
„Figyelembe véve a kemény versenyt és az egyedi kihívásokat, amelyekkel mind a flat track, mind a bagger versenyeken szembesülünk ebben a szezonban, természetesen örülünk, hogy ilyen pozitívan indult a szezon, de nagyon jól tudjuk, hogy ez még csak a kezdet. Még rengeteg verseny áll előttünk, és arra számítunk, hogy minden versenyhétvége egy kutyaviadal lesz a célba érkezésig.”
A MotoAmerica King of the Baggers nyitóhétvégéje
Harmadik éve vezeti a Mission® Foods S&S® Indian Challenger-t, és O’Hara az első fordulóban jelentős akadályokat küzdött le, hogy megszerezze harmadik baggeres versenygyőzelmét. A kvalifikáció utáni ellenőrzések során kiszabott büntetésnek köszönhetően O’Hara a 13. helyről, a rajtrács hátsó helyéről volt kénytelen kezdeni a versenyt.
Úgy tűnt, hogy a balszerencse nem zavarta meg, O’Hara szó szerint katapultált a rajtnál, és az első kanyar előtt a mezőny több mint felét megelőzte. Onnan simán a harmadik helyre küzdötte fel magát, ahol a verseny nagy részét töltötte, míg az utolsó körben tökéletesen időzített egy hihetetlen mozdulatot, amikor a sikánból kifelé húzódva az első helyre repítette Indian Challengerét, és megszerezte a kockás zászlót.
Az Indian Motorcycle Racing az 1. forduló győzelmén felbuzdulva a 2. fordulóban még magasabb szintre emelte sikerét, és egy teljes Indian Challenger dobogós helyezést ért el. Miután az 1. fordulóban éppen csak lemaradt a dobogóról a baggeres versenyen való debütálásakor, a veterán országúti versenyző és az Indian Motorcycle legújabb gyári versenyzője, Jeremy McWilliams fej-fej mellett küzdött Mission® Foods S&S® Indian Challenger csapattársával, O’Harával, végül mindössze 0,025 másodperccel megelőzte őt, és megszerezte első King of the Baggers győzelmét és pályafutása első győzelmét Daytonában.
De nem O’Hara volt az egyetlen veszélyforrás ebben a versenyben: miközben az utolsó körben McWilliams vezetett, McWilliams magasan elment, nyitva hagyva az ajtót az Indian Motorcycle privát versenyzőjének, Bobby Fongnak, aki Steve Delorenzi S&S által épített RSD Indian Challengerét vezette.
Fong teljes mértékben kihasználta az előnyét, és az utolsó kör nagy részében vezetett, és csak az utolsó sprintben történt meg, hogy McWilliams O’Harával együtt Fongot megelőzte, és az utolsó pillanatban megelőzte. Bár McWilliams és O’Hara is el tudott menni Fong mellett, McWilliams volt az, aki képes volt tartani O’Harát, és valamivel kevesebb, mint egy motorhosszal áthaladni a célvonalon.