Még egy fürge öszvér – Honda NC700D Integra Teszt
A rakodóhely viszont áldozatául esett az öszvérségnek: a tank az ülés alá került, így az ott lévő tárolóba leginkább csak egy nagyobb női neszesszer fér be. Van még viszont a széles fejszpoilerben kulcstartó tároló alkalmatosság,meg egy szivargyújtós-töltőhely, ami viszont tök jó, mert végre egy vas, amire nem kell pluszban rábarkácsolni az energiacsapolót.
Az automata váltó a kormánycsutkákat űrsiklószerűvé teszi első látásra, választhatunk a sima drive (D) és a sportos (S) üzemmód között. A D mód rendkívül gyorsan és finoman pakolgatja fel a sebességeket, kétezer és háromezer között tartva a fordulatszámot: a jószág valószínűleg sosem fogja szétpörögni magát. A sportosabb üzemmódban már hagyja egy kicsit kipörögni magát, de túlságosan nem teszi agresszívvá a szerkezetet, inkább dinamikusabbnak nevezném.
A manuális üzemmódra átkapcsolva a szerkezet hagy minket felfelé váltani, de rendkívül bolondbiztos módon lefelé visszateszi a sebességeket: ez vészfékezésnél igen hasznos. A 670 cm3-es soros blokk nem zabálja halálra magát, 3, maximum 3,5 lityit sikerült leszorítani a torkán, ez rendkívül szimpatikussá tette számomra. Az utasülés már sportosabbra sikerült, a komfortérzet itt már jelentősen csökken: neki már csak kihajthatós lábtartó jutott, kapaszkodó kevéske.
Röviden és tömören az utas úgy összegezte: hááát, néha kicsit kemény, olyan mint egy motor hátulján ülni.
Szociális tapasztaltok
A hozzá nem értők megnézik, érdekesen új fazonú motornak találják. A motorosok fenntartásokkal kezelik a külső robogósság miatt, de ráülve már elismerik a fürgeségét, és az alacsony fogyasztás felkelti érdeklődésüket.
Az árát tekintve némi extrát azért toltam volna még bele, hogy izgalmasabb legyen a konkurencia mellett: az ülésfűtés, markolatfűtés bőven belefér az öltönyös motoros komfortzónájába túra közben is… 🙂 Hát jah, bevallom ahogy öregszem, egyre jobban értékelem ezeket a finomságokat….
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Hová ajánlom: nagyvárosi szaladgáló.
A megjelenése lehetővé teszi, hogy öltönyben is vezethető legyen, a dinamikatartománya pedig azt is, hogy hétvégén is örömét lelje benne az ember egy túrán. Amolyan integrált motor: városba is meg rövidebb hétvégi túrákra is jó társ lesz: hét közben lenyomja a dugóban küzdő négykerekűeket, hétvégén pedig nem fog lemaradni a nagyobb vasaktól.