KiemeltMotorokMotortesztek

Hab a torkán: Piaggio MP3 400 i.e. és Gilera Fuoco 500 ie 2007 Teszt

piaggio070710 2507

Piaggio MP3 400 i.e.

Motor: négyütemű, egyhengeres, négyszelepes Piaggio MASTER, benzinbefecskendezős, katalizátoros
Hengerűrtartalom: 398.9 cm3
Furat: 85.8 mm
Löket: 69 mm
Üzemanyag: Ólommentes

Sűrítési viszonyszám: 10.5:1
Max. teljesítmény: 34 hp (25 Kw) at 7,500 ford
Max forgatónyomaték: 37 Nm at 5,000 ford
Hűtés: Víz
Váltó: Automata CVT
Keverékképzés: Elektromos benzin befecskendezés
Indítás: Elektromos önindító
Váz: Dupla acél bölcsőváz
Első felfüggesztés: parallelogramma formában rendezett négy alumínium lengőkar, két kormányösszekötő rúddal, konzolos felfüggesztéssel, rugóút 85 mm
Hátsó felfüggesztés: két hidraulikus rugóstag, állítható rugó előfeszítéssel, rugóút 110 mm
Első fék: két darab 240 mm-es féktárcsa, egyenként két dugattyús féknyereggel
Hátsó fék: 240 mm-es féktárcsa, dupla dugattyús féknyereggel
Első kerék: Könnyűfém, 12″ x 3.00 120/70-12” 51S abronccsal
Hátsó kerék: Könnyűfém, 14″ x 4.50 140/70-14” 68S abronccsal
Hosszúság/szélesség: 2,180 mm/ 745 mm
Tengelytáv: 1,550 mm
Ülésmagasság: 785 mm
Száraz tömeg: 244 kg
Üzemanyagtank kapacitás: 12 liter(1.8 liter tartalék)
Max sebesség: 142 km/h
Emisszió: Euro3

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük