Hab a torkán: Piaggio MP3 400 i.e. és Gilera Fuoco 500 ie 2007 Teszt
Gilera Fuoco 500 ie
Motor: Egyhengeres MASTER 4 ütem
Hengerűrtartalom: 492.7 cm3
Furat: 94 mm
Löket: 71 mm
Üzemanyag: 95 ólommentes benzin
Kompresszió viszony: 10÷11: 1
Max teljesítmény: 40 hp (28.11 KW) at 7,000 rpm
Max forgatónyomaték: 42.23 Nm at 5,500 rpm
Kibocsátás: Closed loop system with lambda sensor háromutas katalizátor a kipufogóban
Vezérlés: (SOHC) 4 szelepes
Indítás: Elektromos
Hűtés: Vízhűtés
Váltó: Automata CVT
Kuplung: Száraz centrifugális tengelykapcsoló
Váz: Dupla bölcső, nagy szilárdságú acélcsőből
Első felfüggesztés: Négy aluminium segédkarral összekötött parallelogramma, két kormány oszloppal és elektro hidraulikus futómű pozicionálóval.
Hátsó felfüggesztés: A motorblokk rezgéseit csillapító váz csatlakozással, egykaros lengő villával, dupla, hidraulikus, négy fokozatban állítható rugóelőfeszítésű lengés csillapítóval.
Rugóút: 100 mm
Fékrendszer: Hagyományos: különálló hidraulikus az első és hátsó keréken
Parkoló fék: mechanikus, a hátsó kerékre ható
Első fék: Dupla acéltárcsa, Ø 240 mm, kétdugattyús
Hátsó fék: Acéltárcsa, Ø 280 mm, kétdugattyús úszó nyerges
Első keréktárcsa: Alumínium ötvözet, 3.00×12”
Hátsó keréktárcsa: Alumínium ötvözet, 4.50×14”
Első kerekek: 120/70-12” 51S
Hátsó kerék: 140/70-14” 68S
Hossz: 2,160 mm
Szélesség: 775 mm
Kormánymagasság: 1,550 mm
Ülésmagasság: 790 mm
Tiszta tömeg: 238 kg
Üzemanyag tartály: 12 l (1.8 L tartalék)
Max seb: 150 Km/h-t meghaladó
90 km/h sebességnél megtett távolság: 30 km/l
Kibocsátás: Euro 3