fbpx

A két közepes méretű robogó még feljebb lépett műszakilag: BMW C 400 X és C 400 GT

BMW C 400 X és C 400 GT 2021A BMW Motorrad két prémium kategóriás modellel, a 2017-ben debütált C 400 X-szel, illetve a 2018-ban bemutatott C 400 GT-vel vetette meg a lábát a közepes méretű robogók szegmensében.

A színre lépése óta eltelt időben a C 400 X valósággal elbűvölte a Városi mobilitás szegmens vásárlóit dinamikus menettulajdonságaival, a C 400 GT – amely testvérmodellje Gran Turismo variánsának tekinthető – pedig gazdagabb kényelmi felszereltségével gyakorolt mély benyomást.

Bebiztosítandó a duó további sikeres szereplését, a BMW Motorrad modellfrissítést hajtott végre, amelynek keretében néhány ponton optimalizálta a műszaki tartalmat, emellett új színeket és stílusvariációkat vett fel a kínálatba.

EU5 emissziós szabványnak megfelelő motor

Az erős egyhengeres, az EURO 5 emissziós szabványnak megfelelő motort E-gas rendszerrel, új motorvezérlő elektronikával és optimalizált röpsúlyos tengelykapcsolóval látták el.

BMW C 400 X és C 400 GT 2021Miként eddig, úgy ezután is az optimalizált hatékonyságú egyhengeres, 34 LE (25 kW) maximális teljesítményét 7500-as, 35 Nm legnagyobb nyomatékát pedig 5750-es percenkénti fordulatszámon leadó motor gondoskodik a két robogó mozgatásáról.

Még több kép a BMW robogókról a galériában

Az erőátvitel feladatát egy fokozatmentes automata sebességváltóra (CVT), valamint egy nagy torziós szilárdságú hajtómű-lengőkarra bízták, mely utóbbit innovatív csapágyazással láttak el a vibrációk minimálisra csökkentése és ezzel a kényelem maximálisra növelése céljából. Az EU5-homologizációnak köszönhetően az új C 400 X és a C400 GT továbbra is ideális partnerek a dinamikus, felhőtlenül gondtalan robogózáshoz.

BMW C 400 X és C 400 GT 2021A tisztább üzem érdekében a motort úgynevezett „elektromos gázkarral” (E-gas), elektronikus vezérlésű fojtószeleppel, valamint új motorvezérlő elektronikával látták el. Az optimalizáció keretében a katalizátor módosított bélést és bevonatot kapott. A változások közé tartozik a széles-sávú oxigénérzékelő, az áttervezett hengerfej, a generátorházon elhelyezett új szenzor, az adaptált kábelköteg és módosított alapjárat-vezérlés is.

 

Nincs még vége, lapozz!

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x