fbpx

2017-től megújul a Harley-Davidson Big Twin motorblokkja

harley davidson vilagpremier 2017 2Nagyobb teljesítmény, magasabb szintű kényelem, jobb kezelhetőség – a Harley-Davidson újraértelmezte a túramotorozás fogalmat.

A 2017-es modellév Touring újdonságai a Milwaukee-Eight™, történelmi sorozatában a kilencedik Big Twin motorblokk, továbbá a szintén vadonatúj első és hátsó felfüggesztés.

„Ezek a Harley-Davidson által valaha kínált legerősebb, legjobban reagáló és legkényelmesebb Touring motorkerékpárok.” – mondta Scott Miller, Stílus- és Termékfejlesztés Stratégiai Elnökhelyettes. „Az ebben az évben végrehajtott fejlesztések a Harley-Davidson Touring motorkerékpárok összetéveszthetetlen megjelenését, hangját és az általuk keltett érzést még nagyobb magasságokba emelik. Ki kell őket próbálnod, hogy magad is megtapasztald őket, – ezért minden motorost tesztvezetésre invitálunk a helyi kereskedőjéhez.”

Az új Milwaukee-Eight motorblokk

Az új Milwaukee-Eight motorblokk, a vállalat történelmi sorozatának kilencedik Big Twin motorkonstrukciója, egy olyan alapvetően új tervezés, amely a Harley-Davidson Big Twin motorblokkjainak klasszikus megjelenését, hangját és érzetét viszi tovább egy minden tekintetben még jobb teljesítménnyel társítva.

„A Milwaukee-Eight motorblokk a Harley-Davidson örökségét helyezi át a jövőbe.” – mondta Alex Bozmoski, hajtáslánc-fejlesztési főmérnök. „Az alapvető Big Twin karakter megőrzésével hoztunk létre egy vadonatúj motorblokkot. A Harley-Davidson vásárlók megfogalmazott igényeire adott közvetlen válasz a teljesítmény, a tartósság és a stílus együttes fejlődése az új modelleknél.”

A klasszikus 45°-os V-Twin hengerszög megtartásával a Milwaukee-Eight motorblokk a korábbi évek modelljeihez képest akár 11 %-kal magasabb névleges forgatónyomatékot teljesít. Továbbá négyszelepes hengerfejekkel rendelkezik, amelyek 50%-kal nagyobb töltetcsere öblítést biztosítanak.

A Milwaukee-Eight motorblokk kiegyensúlyozása az alapjárati elsőrendű vibrációk 75 %-át megszünteti, megőrizve a klasszikus Harley® V-Twin érzést, miközben országúti sebesség-viszonyok alatt nagyon simán fut. A Milwaukee-Eight új motorhőmérséklet-szabályzási stratégiája javítja a motoros és az utas kényelmét. A megnövelt teljesítmény ellenére a Milwaukee-Eight motorblokk gazdaságosabb üzemanyag felhasználással rendelkezik a korábbi motorkerékpár modellekhez képest.

A Milwaukee-Eight motorblokkokat kétféle lökettérfogattal kínálják: a Milwaukee-Eight 107 (107 köbinch/1745 cm3) és a Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 107 (107 köbinch/1745 cm3) motorblokkok a normál motorkerékpár modellekhez, valamint a Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 114 (114 köbinch/1870 cm3) a Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations (CVO)™ motorkerékpár modellekhez.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x