EseményekMotorkiállítás

67. EICMA motorkerékpár szakkiállítás 2. rész

milanoimotorgia21Miután az idei párizsi motorshow elmaradt, az Intermotot pedig csak kétévente rendezik meg, idén az EICMA volt az egyetlen nemzetközi motorkerékpár kiállatás. Ennek ellenére az esemény a két nagy japán motorgyár, a Honda és a Yamaha nélkül zajlott.

Mindkét hiányzó a gazdasági helyzetre hivatkozva mondta le az eseményt, de azért még így is maradt látnivaló a kiállításon. Összesen 420 kiállító és 500 márka képviseltette magát idén.

A Suzuki egy történelmi márka a motorkerékpárok piacán. Az 1909-ben alapított motorgyár a milánói motorkiállításon ünnepelte fennállásának századik évfordulóját. A keddi napon megtartott, látványos sajtótájékoztatón nemcsak a 2010-es utcai, off-road és robogó palettát mutatták be, hanem a legújabb ruházati kollekciót is.

suzukiA japán motorgyár a hosszú túrák szerelmeseinek fejlesztette ki a GSX 1250 FA modellt, a terep szerelmesei az RMX 450 Z-vel ismerkedhettek meg, és az utcai R GSX-is megjlent a színpadon új, igazán agresszív külsejével.

A Burgman és a Sixtee, a robogók közül a két legnépszerűbbek jövőre 120 és 150 cm3-e változatban is megvásárolhatóak lesznek.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A világgazdasági válság ellenére a Suzuki Motor Corporation továbbra is képes volt nyereséget termelni 2009 második pénzügyi félévében (az április-szeptemberi időszakban). A cég hivatalosan publikált nyilatkozata szerint átszámítva 239 millió Euró adózás előtti nyereséget termelt, ami nettó 94 millió tiszta nyereséget jelent.

A vállalat szerint a pozitív eredmények a belső költségcsökkentő intézkedéseknek illetve a visszafogott üzleti beruházásoknak köszönhető.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük