Tini huligán, avagy I love you WR 125X
Doktor úr! Valami hiányzik az életemből.– Na ne mondja uram, mik a panaszok?Fiatal kor, alacsony büdzsé, katasztrofális minőségű magyar utak,
Read MoreDoktor úr! Valami hiányzik az életemből.– Na ne mondja uram, mik a panaszok?Fiatal kor, alacsony büdzsé, katasztrofális minőségű magyar utak,
Read MoreA robogókhoz régi szerelem fűz, az első motoros kétkerekűm bizony egy ötven cm3-s kis talicska volt. Azóta már átszoktam a
Read MoreNem volt eltervezett a találkozás. Háromnapos várnézőbe indultunk, és jött az infó, hogy lehet kérni tesztmotort.
Read MoreAz egész úgy kezdődött, hogy a Csavargó kiírta a pofalemezére, hogy megy Harley tesztmotorozásra. Húúúha, megszólalt bennem a kisördög, no
Read MoreElső ránézésre a motor igen formás, sportos darab. Nekem olyan komolykodó fekete kiscica benyomást nyújtott elsőre – talán mert tudtam
Read MoreAz utóbbi időben sokat gondolkodtam azon, hogy a nagy vas mellé jól jönne valami városi rohangálós…
Read MoreMárcius 14-én végre majdnem minden adott volt egy jó motorozáshoz. Bár esett az eső, és túl keveset aludtam, de már
Read MoreNos, lássuk mennyit változott a korábbi évjáratok még kicsit szelídíthetetlen R6-osa.
Read MoreSzóval kezdjük az elején, de ne a kerék feltalálójával, mert neki is annyi ideje volt, hogy ráért volna a hiperhajtóművet
Read MoreETZ 251: az itthon forgalmazott legmodernebb szocialista motorkerékpár. A jó öreg 250-es ETZ utódja: 12V-os elektromos rendszer, elektronikus gyújtásrendszer, tárcsafék,
Read More