fbpx

Ló vs Harley-Davidson Sportster SuperLow XL883L

Az egész úgy kezdődött, hogy a Csavargó kiírta a pofalemezére, hogy megy Harley tesztmotorozásra. Húúúha, megszólalt bennem a kisördög, no akkor járjunk csak ennek az amerikai álomnak utána…. Mégis miért cserélhette le a Hellsek főhangyája nemrégiben a HD-ját valami másra…?

Gugli barátunk a Harley tesztmotorozásra rögtön köpött is magából egy regisztrációs oldalt, wáuuu, típus XL 883L Super Low , dátum, e-mail, telefon-okés-e-okés.

A Lóóóval előrelátóan nem közöltem hová megyünk, de éreztem némi rosszallást a szalon előtt leállva, kicsit meghökkenve nyekkent egyet leállításkor. Úgy érzem naon kedves és aranyos voltam, nem támasztottam a szép csilivilik mellé az én muraközimet elrettentésnek. Eltoltam a HD tábla mögé, csak úgy, hogy a hátsó dobozai és kerekei lógjanak ki, mert hát ugye túlért a rendszeren a kicsike. Asszem a Lóóó nem bánta, hogy most nem hagytam szocializálódni.

Aztán bezarándokoltam, a harmadik emberről kiderült, hogy az én emberem, elcsacsogtam miért vagyok itt és már hozta is a papírokat. Van casco biztosítás a motorokra és 100 e ft önrész törés esetén, valamint kijelenti a kedves tesztmotorozós kolléga, hogy van jogsija, és semmiféle kártérítésre nem tart igényt a HD-től egy esetleges baleset okán. Aztán elővettek egy P-s rendszámot, felbiggyesztették a vasra (háhá, a kis huncutok!), majd rájöttek, hogy ebben már kevés a nyenyő, és el kell vinni tankolni.

A Super Low első ránézésre formás kis vas, amolyan kis ékszerdoboz kisugárzással. A forgalmazó állítása szerint direkt nőknek tervezett darab. Hááát, a külső szép, de a részletek már nem vallanak női tervezésre, mert a sárvédőkön, a tankon kívüli krémfehérség meg a szép kis alacsony, sportsteres forma szerintem csajosabb lenne, ha nem fekete vázzal és egyéb fekete betétekkel rakták volna össze. Mondjuk ha az egész krémfehér és króm lenne azzal a narancsos-metál pöttyel a közepén, na na akkor lenne igazán csajos, bár lehet féltek a rizikótól, hogy mi van ha nincs elég hd jelölt csaj… így most külsőre kissé uniszex darab.

Aztán előkerült a főnök fia, ő vezetett fel a tesztkanyarban egy Buellal. (a főnök fia megcsípte álmai melóját, egész nap tesztmotoroztatás ürügyén x vason motorozhat… és a legdurvább, hogy láthatóan nem élvezte). Kérdezték mivel jöttem, megnézték, húha, micsoda madmax motor, nahát egy lánynak… mondtam mi szeressük egymást mi azért.

Aztán összebarátkoztunk a kis ékszerdobozkával, elmondták az index szét van szedve, a jobb oldali a jobb kormánycsutkán, a bal oldali a bal oldalcsutkán, egyéb minden más ugyanúgy. Nézegettem a tenyérnyi órás-mutatós műszerfalat, mégis miket mutogat. Hát, a félcentiszer félcentis kijelzők megmutatják, hogy megy e az index, az N betű, olajnyomás, km-óra,stb. alapokat aztán semmi extra.

Még több kép a galériában!Nemtod a fordulatszámot (bár, minek is az, mert úgyis érzed), és nem mutatja azt se, hogy hanyadikban vagy. Nekem a Lóóó mutizza ezeket 33 évesen és ráadásul nem mikronnyi méretben kell lebandzsítsak rá, hanem azért ha rásüt a nap, akkor is látom mi van.

A kis krém-sárga cukimuki egy kicsit kérette magát, majd beindították és látható rázkódásba kezdett. Megkérdeztem, hogy ez üzemszerű-e hogy ennyire ráz, mondták igen, a HD-knek ez jellegzetessége. De a nagyobb vasakon már berakták a kiegyenlítést, és azok nem ráznak. Gondoltam magamban, én gyökér sornégyes paraszt, azon nincs olyan érzés mintha az ex-főnököm Tungsramból kimentett 40 éves csapágyas kompresszora akarna kiugrani alólam…

Elindultunk. Rázva. Enyhe túlzással átmasszírozott a vas azalatt a 15-20 perc alatt amíg mentünk. Akkor nem ráz, ha húzod neki. De nagyon meg kicsit se nem tudtam húzni neki mert ha lemaradtam bevárt a kolléga, egyébként meg nagyon nem bírtunk felgyorsulni még az autópályán se, mert az oda való felhajtásban mintha segíteni kellett volna… Már majdnem végéhez értünk a felhajtónak, és még mindig nem sorolt ki, mire meguntam és felhajtottam. Intett, hogy köszi.

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x