fbpx

Nagyvárosi guriga: Honda FJS (SW-T) 600 teszt

A robogókhoz régi szerelem fűz, az első motoros kétkerekűm bizony egy ötven cm3-s kis talicska volt. Azóta már átszoktam a motorokra, így nagy lelkesedéssel ragadtam magamhoz a kulcsokat.

Végre valami nagyobb méretű de mégis robogó szabású dolog. Az SW-T kifejezésből a T a Twint jelentené, miszerint ő kéthengeres ám. De jó lesz városban szaladgálni vele, lesz dinamika, tárolóhely, és az utas is bátran vigyoroghat hátul, mert igen pofás fotelszabású hátsó ülés figyel rajta, amolyan Silver Wingesen.

Első ránézésre dupla guruló fotel, szemből pedig egy pillangótekintetű kisgömböc benyomását kelti.  Sajna kancsít a pillangónk, mert két szemével egyszerre csak reflektor üzemmódban világít, de azért vagány.

Jó széles ülések, utasbarát fotelszabás hátul, kétsisaknyi tárolórekesz: wáu lehet végre cekkerezni, hú de jó lesz. Szóval szép hagyományosan új-robogós íves formák, metálos fekete csillogás a fényezésen, egyszerű fekete műanyag betétek. Klasszikus robogófazon, bár a lábtartó részre nem pakolhatunk, mert ott van hosszában a kitüremkedés, ami viszont bokával szorításra ideális, a comb helyetti szorításnak.

Fedezzük fel a kis kellemes részleteket: van két kesztyűtartó ami zárható, egy autós műszerfalra emlékeztető mutatós rendszer: balra kicsi karikában tankmennyiség mérés és a nagyban a km óra, jobbra nagyban a fordulatszám és kicsiben a vízhőfok. Középen fent még egy kis körben a napi km és egyebek, alatta két funkció gomb nyomkodni a választási lehetőségek közül.

Még több kép a galériában!A műszerfal mélyre be van süllyesztve, ez olyan szempontból is jó, ha rámolunk és puha dolgot már nem tudunk hová tenni, oda az bőven befér (pl. két csomag 100-as papírzsepi a hétvégi nagy bevásárlásból). Lejjebb tekintve  a lábunk között egy szolidabb felbillenthető lapka alatt találjuk a tanksapkát.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkámat a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások