fbpx

Hmmm, ez igen! Yamaha White Max 500

Ki hinné, hogy a Yamaha kiváló maxi-robogója a TMax immár betöltötte a 10. életévét.

Európa több országában, többek között Olaszországban is évek óta vezeti ez a típus az eladási listákat. A kerek évforduló méltó megünneplésére, kívül-belül felturbózták egy kicsit, és piacra dobták a TMax White Max limitált szériáját.

Vegyük szemügyre először a külső újításokat. A legszembetűnőbb változás, ami rögtön kiveri a szememet, a különleges fényezés és a kétszínű üléshuzat. Pazar! Metál fehér burkolat, elején egy White Max felirattal és fekete-fehér ülés. Hmmm…!!

A fekete műanyag borítást több helyen karbon betétekkel egészítették ki, az alufelnik küllői pedig bronzfényezést kaptak. Formatervezett elegáns, de mégis sportos formái remekül védenek esőtől, széltől, a dupla-, húzott szemű fényszórók pedig igazi ragadozó tekintetet varázsolnak a robogónak. A magas, hajlított szélvédő még komfortosabbá, szélmentesebbé teszi a vezetés élményét.

De lássuk, mi van belül! A különleges kiadású sportrobogó az eddigi TMax-okhoz hasonlóan könnyen kezelhető alumínium vázra épült, sportos teljesítménnyel, biztonságot adó fékekkel, felfüggesztéssel biztosítja a biztonságos utazást városban és országjáró túrákon egyaránt.

Még több kép a galériában!Az erőtől duzzadó 500 m3, 4-ütemű, 4-szelepes, folyadékhűtéses motor még utassal, csomagokkal megpakolva is könnyedén suhan fel a hegyi utakon, autópályán trafimentes területen 170 km/h-nál pedig a gép heves tiltakozása ellenére is próbáltam már visszafogni magamat egy kicsit. Az emelt kipufogónak köszönhetően könnyebben és mélyebben meg lehet dönteni az átlagosnál, égnek meredő szájából pedig fület és szívet gyönyörködtető, mély dörmögő hang is azt az érzést erősíti, hogy jobban teszed, ha nem kezdesz ki vele!

A 15 colos kerekeken elől dupla tárcsafék dolgozik, fékezésnél az első-hátsó fék biztonságosan megállítja a motort, az ABS-es ezt a hatást csak még jobban növeli. A stabilitás és a megbízható fékezés érdekében a hátsó lengéscsillapítókat elől széles villák egészítik ki, amelyek kiváló irányíthatóságot kölcsönöznek a robogónak.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x