KiemeltMotorokMotortesztek

Saját motor teszt: Honda NTV 650 Revere

kovacs diana honda ntv 650 revere cimlapGondoltam 1 év és 4000 km után, írok egy kis beszámolót az én kis szerelmemről, hát ha valaki kedvet kapna ehhez a típushoz.

A motorról: Honda NTV 650 Revere (én Arnoldnak neveztem el, karakteres név egy karakteres motornak), 1988-as. Jómagam 163 cm vagyok és féltalppal, magabiztosan leér róla a lábam. Párom 187 cm és ő is kényelmesen tudja vezetni, így magasabbaknak is megfelelő lehet.

Amikor 1 éve motor vásárlás előtt álltam, igazából nem tudtam, hogy mit keresek. Sose volt előtte motorom, tapasztalatom se volt és persze még jogsim se. Rengeteg motort megnéztem, kipróbáltam, de nehezen tudtam véleményt formálni.

Mivel párom is nagy motoros, kicsit könnyebb helyzetben voltam, tudott tanácsot adni, hogy melyiket nem ajánlja és melyiket igen, viszont így se volt sétagalopp. Belegondoltam, hogy nem kis összeget fogok rákölteni magára a motorra, a jogsira és a felszerelésre is. Ha esetleg mellé nyúlok, nagyot bukhatok.

kovacs diana honda ntv 650 revere 1Aztán egyik nap mentünk a szerelőnkhöz és a mellette lévő kereskedőnél, akivel jóban volt, mutatott nekem egy motort, ami véleménye szerint érdekelhet. Tipikusan az az esett volt, hogy a szerelem talál meg téged és nem fordítva. Tökéletes volt magasságban és komfortban is.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A súlya rémített meg az elején kicsit, teletankolva 240 kiló körül van, de mindenki mondta, hogy majd hozzá szokok. A szerelő azt mondta, hogy átnézi és helyre hozza, amit kell a vásárlás előtt, így ugyan nem akkora lelkesedéssel, de rábólintottam, hogy legyen.

kovacs diana honda ntv 650 revere 2Az elején nagyon féltem tőle, az erejétől és a súlyától is, de most már áldom az eget, hogy hallgattam a szerelőnkre.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

5 thoughts on “Saját motor teszt: Honda NTV 650 Revere

  • Jávor Balázs

    Helló!
    Nekem is NTV 650-em van és ez az ülés-átalakítás megfogott, mert kényelmetlen már középtávon is. Mondjuk én 182 cm vagyok. Mit és hol érdemes vele csinálni?
    Köszi,
    Balázs

    Reply
    • Keress egy olyan kárpitost, aki motorülésekkel is foglalkozik. Ők általában értenek hozzá.

      Reply
  • Üdv, szerintem nem csak 14 darab van Magyarországon,a Facebook-on az NTV-sek csoportja 112 tagú ,bár nem mindenkinek van ott NTV-je

    Reply
  • hevitan viktor

    Október végén vettem meg az ntv-met, azóta csak néhányszor tudtam tesztelni, de egy dühös bikához tudom hasonlítani, ajánlhatom mindenkinek aki ezt keresi, de előre szólok hogy meg is kell ülni!

    Reply
  • Tóth F. Csaba

    Úgy 13-14 éve mehettem Győrben Peka fehér Revere-jével. Nagyon tetszett, csak a súlya volt nekem kicsit sok. Sosem mondtam neki, de a nyitott bukóban bekönnyezett a szemem és majdnem fölkenődtem egy utánfutóra. Hiába, ekkora vasra már zárt durrkalap kell… Tetszett az egyenletes erőleadás, kényelmes gép, tényleg alacsony a súlypontja, de fogalmam se volt, mit kezdenék vele, ha füvön – pláne vizesen! – kellene vele elindulnom… Egyébként a próbakört javítási díjként kaptam. Akkor volt 65 rugó hozzá egy hátsó lámpa BONTVA, úgyhogy fölvarrtam egy Jawa lámpát hátra, az volt raktáron… át is ment műszakin 😉 szerintem azóta is az van rajta. Ezúton is köszönöm szépen a próbakör lehetőségét!

    Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük