KiemeltMotorokMotortesztek

Saját motor teszt: Honda NTV 650 Revere

kovacs diana honda ntv 650 revere 6A jogsival nem kicsit megszenvedtem, életemben nem ültem motoron és persze nekem rögtön az “A korlátlan” kellett, különben nem vezethettem volna a megvásárolt csodámat. 7 hónap vér izzadás és kétségbeesés után persze meglett az a nyomorult kis műanyag darab.

Sajnos a saját motorommal nem mertem jogsizni, mert nem volt rajta még bukócső, így 1 hónap összeszokás várt ránk. Viszont mióta megtanultam kezelni, le sem tudok szállni róla. Rettentően kezes gép, gyönyörű íveket lehet vele menni, nagyon könnyen dönthető.

Kardános, V2-es, így nem kis nyomaték van benne, amit ha megtanul az ember kezelni, megállíthatatlan lesz, főleg, ha startolásról van szó. Nem eszik sokat, ha megcsináltatod rajta a gyári ülést, hogy a fenekedhez illeszkedjen (a kárpitos csak kivágott belőle egy kis darabot), akkor mindened elfárad rajta csak az nem.

kovacs diana honda ntv 650 revere 3Mentem vele nagyobb túrákat is, jártam vele Veszprémben és környékén, minden rendben ment. A legújabb tapasztalatom pedig tegnap a városban mászkálás volt vele. Reggel elaludtam, így úgy döntöttem, itt az ideje, hogy bemenjek vele a munkahelyemre (Budapest közepe). Nagy parám volt, hogy a sok kuplungolás és előresorolás miatt zavarni fog a súlya és a mérete, de semmi, minden simán ment.

kovacs diana honda ntv 650 revere 4A legnagyobb hátránya, hogy itthon nem túl közkedvelt motor, durván 14 db van belőle Magyarországon, de külföldön, főleg Németországban elég sok van belőle, így behozatni is opció esetleg.

Összefoglalva ajánlom kezdőnek és rutinosnak is egyaránt!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Páros motoros karkötők a CsamShopban

5 thoughts on “Saját motor teszt: Honda NTV 650 Revere

  • Jávor Balázs

    Helló!
    Nekem is NTV 650-em van és ez az ülés-átalakítás megfogott, mert kényelmetlen már középtávon is. Mondjuk én 182 cm vagyok. Mit és hol érdemes vele csinálni?
    Köszi,
    Balázs

    Reply
    • Keress egy olyan kárpitost, aki motorülésekkel is foglalkozik. Ők általában értenek hozzá.

      Reply
  • Üdv, szerintem nem csak 14 darab van Magyarországon,a Facebook-on az NTV-sek csoportja 112 tagú ,bár nem mindenkinek van ott NTV-je

    Reply
  • hevitan viktor

    Október végén vettem meg az ntv-met, azóta csak néhányszor tudtam tesztelni, de egy dühös bikához tudom hasonlítani, ajánlhatom mindenkinek aki ezt keresi, de előre szólok hogy meg is kell ülni!

    Reply
  • Tóth F. Csaba

    Úgy 13-14 éve mehettem Győrben Peka fehér Revere-jével. Nagyon tetszett, csak a súlya volt nekem kicsit sok. Sosem mondtam neki, de a nyitott bukóban bekönnyezett a szemem és majdnem fölkenődtem egy utánfutóra. Hiába, ekkora vasra már zárt durrkalap kell… Tetszett az egyenletes erőleadás, kényelmes gép, tényleg alacsony a súlypontja, de fogalmam se volt, mit kezdenék vele, ha füvön – pláne vizesen! – kellene vele elindulnom… Egyébként a próbakört javítási díjként kaptam. Akkor volt 65 rugó hozzá egy hátsó lámpa BONTVA, úgyhogy fölvarrtam egy Jawa lámpát hátra, az volt raktáron… át is ment műszakin 😉 szerintem azóta is az van rajta. Ezúton is köszönöm szépen a próbakör lehetőségét!

    Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük