fbpx

Isle of Man TT 2020 – Átdolgozott időbeosztás

isle of man tt 2020 1A man-szigeti Tourist Trophy 2020-as programjára vonatkozóan módosították az ütemtervet. Célja, hogy jobb közönségélményt és optimalizált körülményeket érjen el a csapatok, a versenyzők, a látogatók és a lakosok körében, legalábbis ezek a hivatalos okok.

Rob Callister MHK (Member of the House of Keys), a turizmusért és motorsportért felelős tárca politikusa így kommentálta a döntést: “A javasolt új ütemtervet úgy fejlesztettük ki, hogy javítsa a kvalifikációs feltételeket és rövidebb versenynapokat biztosítson, ezáltal csökkentve a résztvevőkre, a csapatokra, az önkéntesekre és a tisztviselőkre nehezedő nyomást.

Ezen kívül igyekeztünk minimalizálni a versenynek a lakosokra és a helyi vállalkozásokra gyakorolt hatását azáltal, hogy világosabb útlezárási időbeosztást írtunk ki. Ideértve az első hétvégére kitűzött selejtezők végleges ütemtervét, és minimalizáltuk a versenyhét során az útlezárások időtartamát. Ezek előnyére válnak mind a versenyzőknek, a látogatóknak és a helyieknek is a teljes TT szezon során”.

A Man-szigeten egy ideje vita folyik a lakosokat érintő hátrányos körülményekről. A TT ideje alatt állandó forgalmi dugók vannak. Ugyancsak megvitatták és folytatják az útvonal átalakítását is.

Az új ütemtervvel valószínűleg a helyi lakosokat szeretnék kicsit kompenzálni. Ezenkívül a ZeroTT (az elektromos motorkerékpárok osztálya) eltörlése is szükségessé tette a már meglévő terv átdolgozását.

Az is nagyon valószínű, hogy a lakosok tiltakozásai elősegítették a ZeroTT visszavonását. Az új ütemtervet most jóváhagyás céljából továbbítják az infrastruktúráért felelős hatósághoz.

Ezen felül 2020-ra egy új, off-track szórakoztató programot is terveznek a legendás verseny szervezői, de hogy pontosan miről is van szó, azt csak november 24-én Birmingham-ben megrendezett Motorcycle Live-on árulták el. Erről azonban eddig még nem hoztak nyilvánosságra írott infókat.

Tagama

Tagama

2005-ben szereztem A korlátlan jogosítványt, azóta 4 motor, és 250+ezer km van mögöttem. Könnyed, gurulgatós kezdetek után most már évente minimum 30.000 km-t közlekedem motorral, esőben-sárban, napfényben-nyárban, hóban-fagyban. Rengeteg tapasztalatom van, amit szívesen osztok meg bárkivel, aki elfogadja az ebből fakadó jótanácsokat.

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x