Az új Harley-Davidson Sportster S modell különleges műszaki megoldásai
A Harley-Davidson Sportster S egy új teljesítményre hangolt custom motorkerékpár kimagasló nyomatékkal és technológiai megoldásokkal. A Sportster S modell átírja a Sportster széria eddigi motorjait, bevezetve ezzel egy új Sportster korszakot teljesítményben és megjelenésben egyaránt.
Revolution® Max 1250T blokk
A Sportster S modellbe a Revolution Max 1250T került, mely vízhűtéses V-blokkhoz híven már alacsony fordulaton nagy nyomaték leadásra képes, de a görbe egyenes marad a középső tartományban is a jobb kigyorsítás és vezethetőség miatt.
- Hengerűrtartalom 1250cc
- Furat x Löket: 4.13 in. (105 mm) x 2.83 in (72 mm)
- 121 lóerő
- 94 ft. lbs. nyomaték
- Fordulatszám 9500 RPM
- Sűrítési arány 12:1
Itt a Sportster család új generációja a Harley-Davidson Sportster S
A Revolution Max 1250T blokk hasonló a Revolution Max 1250 blokkhoz, ami a Harley-Davidson® Pan America™ 1250 modellben is megtalálható.
A hengerfejekben kisebbek a szelepek és más a kialakításuk is, ami inkább alacsony fordulaton érezhetően, valamint a közép fordulat tartományban 3000-6000 fordulatig 10% jobb a nyomatéka.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A dugattyúk is a hengerfej kialakításához igazodnak
Átdolgozták a szívócsonk formáját is a levegőszűrő házzal együtt, ami maximális teljesítményt ad az egész fordulatszám tartományban.
A vezérműtengely kialakítása és az állítható szelepvezérlés (VVT) is a blokk teljesítményéhez lett igazítva.
Revolution® Max 1250T főbb tulajdonságai
V-Twin elrendezés: A 60-fokos V elrendezésű blokk a motor középsúlynál helyezkedik el a jobb irányíthatóság és egyensúly érdekében, valamint elég hely marad a vezető lábainak és a lábtartóknak. Különálló légterelők kerültek a hengerfejek közé a jobb légmozgás érdekében.
Optimalizált külső a könnyed súlyért: A súlycsökkentés már a blokk tervezésekor elsődleges cél volt, ami hozzájárul a jobb vezetési élményhez: fogyasztás, kigyorsítás, kezesség és fékezés.
- Az analitika az anyagok kiválasztásában (FEA) és az optimális technológiai háttér a motorblokk tervezésében kulcs szerepet játszott és jól látható eredmény hozott.
- A blokk oldaldeknik és a hengerfalak takarói mind könnyű magnézium öntvények.