fbpx

A világelső versenyabroncs

A már piacra dobása előtt legendává vált GP Racer D211 trackday és országúti abroncsnak minden esélye megvan, hogy mérföldkővé váljon a nagy teljesítményű abroncsok között.

A Dunlop már ismert verseny gumiabroncsa, a D211 GP folyamatosan győzelmeket könyvelt el a világ minden táján a motorsport különböző szintjein, s most a GP Racer D211 is igazi, versenyeken kifejlesztett csúcstechnológiát juttat el a vásárlókhoz.

A Multi-Tread keverék technológiát, amely kimagasló tapadást és nagyfokú stabilitást biztosít, az átlapolás nélküli (JLB) technológiát, amely a kényelemet és a stabilitást segíti akár nagy sebességnél is, s a forradalmi NTEC rendszert, amely nyomás-beállítási opcióval rendelkezik, úgy fejlesztették ki, hogy a legelhivatottabb trackday fanatikusok és a vérbeli sportmotorosok igényeit egyaránt kielégítse. Ezek a technológiák együttesen teszik képessé a GP Racer D211-t, hogy a hihetetlen abroncs teljesítményt rugalmas, megbízható országúti teljesítménnyé alakítsa át.

A GPRacer D211 legfontosabb tulajdonságai:

  • Multi-Tread (MT) keverék, amely biztosítja a gyors bemelegedést, a nagy stabilitást fékezéskor, és teljes mértékben összpontosított visszacsatolást biztosít minden körülmény között
  • Az NTEC szerkezet lehetővé teszi a motoros számára az abroncs finomhangolását a nyomás állításával: országúti használathoz az abroncsot a gyártó által javasolt nyomásszintre kell állítani, száraz pályaviszonyok esetén le kell engedni.
  • A szövetbetét és a szövetváz által bezárt szög stabilizálja az abroncs oldalfalát a sima, érzékeny átmenet érdekében a maximális dőlésszögek között
  • A nylon futó szövetbetét és a folytonosan tekercselt aramid szálas szövetbetét kiküszöbölik a kerületi növekedést az alacsonyabb hőmérsékletű futásért és a nagy terhelés esetén is kiszámítható teljesítményért.
  • A nagysebességnél meglévő stabilitás és az ütéselnyelés hatékonyságának fokozásához átlapolás nélküli (JLB) technológiát alkalmaztak.
Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x