HírekMotorbemutatóMotorok

Az új Harley-Davidson Sportster S modell különleges műszaki megoldásai

Harley-Davidson Sportster S technológiai újdonságokA Harley-Davidson Sportster S egy új teljesítményre hangolt custom motorkerékpár kimagasló nyomatékkal és technológiai megoldásokkal. A Sportster S modell átírja a Sportster széria eddigi motorjait, bevezetve ezzel egy új Sportster korszakot teljesítményben és megjelenésben egyaránt.

Revolution® Max 1250T blokk

A Sportster S modellbe a Revolution Max 1250T került, mely vízhűtéses V-blokkhoz híven már alacsony fordulaton nagy nyomaték leadásra képes, de a görbe egyenes marad a középső tartományban is a jobb kigyorsítás és vezethetőség miatt.

  • Hengerűrtartalom 1250cc
  • Furat x Löket: 4.13 in. (105 mm) x 2.83 in (72 mm)
  • 121 lóerő
  • 94 ft. lbs. nyomaték
  • Fordulatszám 9500 RPM
  • Sűrítési arány 12:1

Itt a Sportster család új generációja a Harley-Davidson Sportster S

A Revolution Max 1250T blokk hasonló a Revolution Max 1250 blokkhoz, ami a Harley-Davidson® Pan America™ 1250 modellben is megtalálható.

A hengerfejekben kisebbek a szelepek és más a kialakításuk is, ami inkább alacsony fordulaton érezhetően, valamint a közép fordulat tartományban 3000-6000 fordulatig 10% jobb a nyomatéka.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A dugattyúk is a hengerfej kialakításához igazodnak

Átdolgozták a szívócsonk formáját is a levegőszűrő házzal együtt, ami maximális teljesítményt ad az egész fordulatszám tartományban.

A vezérműtengely kialakítása és az állítható szelepvezérlés (VVT) is a blokk teljesítményéhez lett igazítva.

Revolution® Max 1250T főbb tulajdonságai

V-Twin elrendezés: A 60-fokos V elrendezésű blokk a motor középsúlynál helyezkedik el a jobb irányíthatóság és egyensúly érdekében, valamint elég hely marad a vezető lábainak és a lábtartóknak. Különálló légterelők kerültek a hengerfejek közé a jobb légmozgás érdekében.

Optimalizált külső a könnyed súlyért: A súlycsökkentés már a blokk tervezésekor elsődleges cél volt, ami hozzájárul a jobb vezetési élményhez: fogyasztás, kigyorsítás, kezesség és fékezés.

  • Az analitika az anyagok kiválasztásában (FEA) és az optimális technológiai háttér a motorblokk tervezésében kulcs szerepet játszott és jól látható eredmény hozott.
  • A blokk oldaldeknik és a hengerfalak takarói mind könnyű magnézium öntvények.

 

Nincs még vége, lapozz!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük