Motor-evolúcióm, avagy út az Igaziig
2011 óta van „A” korlátlan jogosítványom. A megszerzést követő 3 évben aktívan használtam, főként környékbeli, kisebb túrákra, munkába, sarki boltba és bárhova-járásra is.
Az én evolúcióm:
Első motorom egy 90x évjáratos 400-as Suzuki Bandit volt. Mivel sok problémám volt vele és kevés szerviz háttere volt japán belpiacos mivolta miatt, így rövid úton, másfél év múlva megváltam tőle. Csodaszép, de beleszaladtam egy jóárasított példányba – gatyamadzagomat is ráköltöttem, és akkor is többet toltam a habtestét, mint amennyit őkelme vitt engem. De nem haragszom, tanulópénz.
SOSE – csak – KÜLSŐ ALAPJÁN VEGYÉL MOTORT!
Aztán jött a „visszalépés” – gondolhatnánk – a teljesen más kategóriájú Cagiva Mito Evo-ra váltással. Élmény volt vele a munkába-járás.
Számomra viszont előre lépés volt, hiába két ütem a négy helyett, de a motorozási élménye messze meghaladta a Banditét. Külső megjelenésében egy az egyben a Ducati 916-ra hajaz, és a nagy tesóhoz méltó nagyobb mérettel (kb. 150 kg) és szintén nagyfiús gumimérettel (110/70, 150/60) büszkélkedhet.
Roppant nyomatékos kis szörnyeteg volt. Ha pedig nyitott a power-szelep, akkor örömében egykerékre kapta magát a latin vérű kis zsivány. Azért a 750-es GSX-F hajó mellett sem voltunk aprókák. A rezonátor viszont elárult.
Nem vagyok egy drag-királynő, de rövidtávon lehetett a nagyokat gyalázni vele… 😉
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Aztán hogy, hogy nem, az élet úgy hozta, hogy el kellett adnom a motort, bár a szívem egy részét az olasz csődör magával vitte.
6 év kihagyás után, rengeteg szenvedés, asztalra csapós veszekedés, majd egy válást követően újra nyeregbe ülhettem. (Hogy lenne-e a köze a váláshoz, ki tudja…? XD :D)
Az újrakezdés göröngyös útján egy csodálatos megjelenésű koreai szépség volt hűséges (bár inkább hűtlen) segítőm.
Szerintem a Yamaha egy jó túramotor, de minden formában a YAMAHA az igazi, kivétel a V2, az egy más műfaj.😉👍
Kegggyetlenjó dumád van csaje! 😉 És egyet is értek vele.