CsajokKiemeltMotoros csajok

Motor-evolúcióm, avagy út az Igaziig

Nagy Marianna motor evolúció2011 óta van „A” korlátlan jogosítványom. A megszerzést követő 3 évben aktívan használtam, főként környékbeli, kisebb túrákra, munkába, sarki boltba és bárhova-járásra is.

Az én evolúcióm:

Első motorom egy 90x évjáratos 400-as Suzuki Bandit volt. Mivel sok problémám volt vele és kevés szerviz háttere volt japán belpiacos mivolta miatt, így rövid úton, másfél év múlva megváltam tőle. Csodaszép, de beleszaladtam egy jóárasított példányba – gatyamadzagomat is ráköltöttem, és akkor is többet toltam a habtestét, mint amennyit őkelme vitt engem. De nem haragszom, tanulópénz.

Nagy Marianna Suzuki Bandit
Első motorom egy 90x évjáratos 400-as Suzuki Bandit volt.

SOSE – csak – KÜLSŐ ALAPJÁN VEGYÉL MOTORT!

Aztán jött a „visszalépés” – gondolhatnánk – a teljesen más kategóriájú Cagiva Mito Evo-ra váltással. Élmény volt vele a munkába-járás.

Számomra viszont előre lépés volt, hiába két ütem a négy helyett, de a motorozási élménye messze meghaladta a Banditét. Külső megjelenésében egy az egyben a Ducati 916-ra hajaz, és a nagy tesóhoz méltó nagyobb mérettel (kb. 150 kg) és szintén nagyfiús gumimérettel (110/70, 150/60) büszkélkedhet.

Nagy Marianna CAgiva Mito EVO
Élmény volt vele a munkába-járás.

Roppant nyomatékos kis szörnyeteg volt. Ha pedig nyitott a power-szelep, akkor örömében egykerékre kapta magát a latin vérű kis zsivány. Azért a 750-es GSX-F hajó mellett sem voltunk aprókák. A rezonátor viszont elárult.

Nem vagyok egy drag-királynő, de rövidtávon lehetett a nagyokat gyalázni vele… 😉

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
Nagy Marianna CAgiva Mito EVO
Azért a 750-es GSX-F hajó mellett sem voltunk aprókák. A rezonátor viszont elárult.

Aztán hogy, hogy nem, az élet úgy hozta, hogy el kellett adnom a motort, bár a szívem egy részét az olasz csődör magával vitte.

6 év kihagyás után, rengeteg szenvedés, asztalra csapós veszekedés, majd egy válást követően újra nyeregbe ülhettem. (Hogy lenne-e a köze a váláshoz, ki tudja…? XD :D)

Az újrakezdés göröngyös útján egy csodálatos megjelenésű koreai szépség volt hűséges (bár inkább hűtlen) segítőm.

 

Még nincs vége, lapozz!

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

2 gondolat a “Motor-evolúcióm, avagy út az Igaziig” poszthoz

  • Bartyik János

    Szerintem a Yamaha egy jó túramotor, de minden formában a YAMAHA az igazi, kivétel a V2, az egy más műfaj.😉👍

    Válasz
  • Tóth F. Csaba

    Kegggyetlenjó dumád van csaje! 😉 És egyet is értek vele.

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük