EseményekKiemeltMotoros találkozó

Keletre utaztunk Harley-Davidsonokat tesztelni június első hétvégéjén – VIDEÓVAL!

Harley on tour Nyíregyháza 2023 június 2-4.Gondolom már nem mindenkinek kell bemutatni a Harley-Davidson Demo Truck-ját, vagyis azt a hatalmas, fekete kamiont, amivel keresztbe-kasul szállítják Európán az aktuális év modelljeit. Mégpedig abból a célból, hogy minél többen kipróbálhassák azokat. Idén első alkalommal Nyíregyházára látogatott a Harley On Tour rendezvény, és mi ott voltunk.

A rendezvény június 2-án, pénteken kezdődött és vasárnapig tartott. Mivel idén a Csajok a motoron tagjai nem voltak olyan aktívak a jelentkezsnél, mint tavaly, csak ketten indultunk el péntek este Stefivel a Harley-Davidson nyíregyházi kereskedésébe. Stefi Hegyeshalomból indult, én Budapesten csatlakoztam hozzá.

Este fél kilencre értünk a városba, és mielőtt elfoglaltuk volna a szállásunkat, jött a hír, hogy még van élet a szalonban, menjünk inkább oda. Jól esett a kedves fogadtatás, ami előrevetítette a hétvége hangulatát is. Mivel a szállásunk csak párszáz méterre volt onnan, a motorokat ott is hagytuk éjszakára, így nem kellett aggódnunk, hogy a lakótelep parkolójában valami bajuk esik éjszaka.

Másnap délelőtt Kata is megérkezett, így egy gyors közértes reggeli után már mehettünk is az első tesztkörünkre. Mivel mindhárman tapasztalt Harley próbálgatók vagyunk már, mindenki tudta, mivel szeretne gurulni, így foglaltuk le előre a modelleket. Stefi már előre jelezte, hogy ő csakis az Electra Glide Ultra Classic-kal hajlandó menni egész hétvégén. Szerencséréje – mivel ez a legnagyobb motor most a palettán – ezt a modellt kevesen merik kipróbálni, ezért többnyire szabad.

Kata elsőre egy kisebb motort választott, így a Sportster S-et ülte meg. Elmondása szerint nem lett jó a kapcsolat. Másodikként a Street Bobot választotta, de a gyönyörű, piros csoda sem nyerte el a tetszését.

Hólyagosra motoroztam a tenyerem: Harley on Tour Nyíregyházán

Én biztosra mentem. Elsőként a Pan America Speciált vittem el egy körre, ezúttal sárga színben – nem mintha a színe befolyásolna bármit is, de legalább jól látszik. Másodikra az arany színű Street Glide Specialt választottam, és ismét nem csalódtam. Elfogadnám itthonra a garázsba a mostani motorom új változatát.

Amíg mi motort teszteltünk, foglalkoztuk a szerelőket is a szervizben. Stefi Road Kingjének első fékét javították, és én is adtam némi gondolkodni valót a csapatnak, csak hogy ne unatkozzanak. A motorom digitális órája egy ideje késik fél órát és azt mutatja, hogy Új-Fundlandon vagyok… sajnos minden erőfeszítés ellenére sem született megoldás, úgyhogy várom a javaslatokat.

Még több kép a Harley-Davidson tesztről a galériában

Kora délután közös bográcsos ebéd volt, de mi a csajokkal inkább elmentün egy közeli étterembe, így motoroztunk egy kicsit a saját motorjainkkal is. Miután 16 órakor befejeződött a tesztmotorozás, a Texsas Tourist zenekar játszott igazi klasszikus, motoros találkozós nótákat. És mivel motoroznunk már nem kellett, mert küözel volt a szállás, és amúgy is meleg volt, jól esett a rozéfröccs a kocsma teraszán.

Vasárnapra már nem foglaltunk tesztmotort, mert Stefinek még több mint 400 kilométer volt hátra, így dél körül elindultunk haza. Előtte még megvártuk Katát, aki a Road Glide-ot vállalta be utolsónak, és ahogy mondta, ez volt a legjobb választása. Lehet, hogy nekem is ki kellene próbálnom újra, mert amikor hivatalosan teszteltem, nagyon nehéznek találtam.

Nem női motor – Harley-Davidson Road Glide Special 2019 teszt VIDEÓVAL!

Idén még kétszer biztosan találkozhatunk majd Lucassal és a tesztkamionnal, egyszer Budapesten (július 6-9-ig) egyszer pedig Sopronban (július 7-9-ig). Használjátok ki az alkalmat, hogy kipróbálhassátok az új motorokat!