fbpx

10 éve együtt: Harley-Davidson FLHX Street Glide 2006 tartósteszt

Harley-Davidson Street Glide 2006 tartós teszt

Összesen 10 év, nyolc hónap és 24 nap telt el azóta, hogy hivatalosan az enyém lett a Sikló, azaz a 2006-os Haley-Davidson FLHX Street Glide. De ki számolja?

Az utolsó “hivatalos” írásom róla egy első benyomás volt csak egy hónappal és 10 nappal a vásárlás után. Akkor még nagyon friss volt az élmény, és igazából még túlontúl elfogult voltam. Persze nem állíthatom, hogy az elfogultság elmúlt volna ennyi idő alatt, hiszen még mindig úgy érzem, hogy a legjobb választás volt nekem ez a motor.

Ahogy akkor a jelek úgy mutatták, hogy egy szuper motoros szezonnak nézünk elébe, nem is csalódtam. Miközben elkezdtem szépen magamra alakítani a motort, bejártuk Tolnát, Baranyát, Németországot és Spanyolországot is. Az első szezonomban bele is raktam rögtön 15 000 kilométert a motorba.

Nem tudom, spanyol vagyok vagy magyar

Az átalakítások is zajlottak sorban, ahogy időm és pénzem engedte. Ahogy a galériában nézegetem a képeket, úgy tűnik, az első “átalakítás” a rózsaszín dobókockát ábrázoló szelepsapka volt, amit már májusban (3 hónap után) beszereztem. Azt tudom, hogy nagyon idegennek éreztem magamtól ezt a grafitmetál fényezést, úgyhogy a csajosítás nem tűrt halasztást.

Harley-Davidson Street Glide 2006 tartós teszt

Ahogy az a korábbi írásból is kiderült, a szélvédelemmel nem voltam megelégedve. Hogy ezen javítsunk, három dolog jöhetett számításba:

  • Magasabb plexi
  • Alacsonyabb ülés
  • Ültetés

Na végül ezt mindhármat bevetettük, és így lett a motor tökéletes. A hátsó “kutyacsontot” a férjem szerelte be a lengővilla végébe. A Klock Werks flare szélvédőből a legkisebbet vettem meg, mert amúgy tetszett az eredeti alacsony plexi, csak nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Egymáshoz idomulva

A flare plexi lényege, hogy egy kicsit feljebb tereli a menetszelet, így maradhatott az alacsony dizájn. Amerikából egy jó barátunk hozta haza.

 

Lapozz a folytatáshoz!

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x