KiemeltMotorokMotortesztek

10 éve együtt: Harley-Davidson FLHX Street Glide 2006 tartósteszt

Harley-Davidson Street Glide 2006 tartós teszt

Az üléssel az évek alatt már jó sokat bajlódtam…

Miután rájöttem, hogy abból is alacsonyabb kell és a HD Road King nyereg pont illik is a Street Glide-ra, egy az egyben elcseréltem az ülésemet egy barátunkkal, akinek viszont a neje kényelmetlennek találta a Road King vékony ülését. Igazi win win helyzet, mindenki elégedett volt.

Aztán sajnos elb…tam a jó kis ülésemet, de az csak később volt.

A kockás fényezés

Sokat tanakodtam, hogyan lehetne minél kevesebb tortúrával és a lehető legolcsóbban megúszni a fényezést. A dekoratőr barátnőm ajánlotta, hogy megcsinálja a matricázást, ha kitalálom a mintát, és akkor nem is kerül majd túl sokba, és nem kell a motort sem atomjaira szedni.

Először rózsaszín hullámvonalakra vagy valami ilyesmire gondoltam, de azt mondta, azt nagyon nehéz lenne szépen felragasztani az idomok domborulatai miatt.

Harley-Davidson Street Glide 2006 tartós teszt

Miután megvolt a vezérfonal (tudniillik a dobókocka, mint szelepsapka) már nem volt kérdés. A kockák még épp akkorák, hogy szépen rásimultak a motorra, és így 10 év után is majdnem olyan, mintha új lenne. Bár biztos meglepődnék, ha egymás mellé tenném az akkori meg a mostani motoromat. Később rózsaszín dobókockás övcsatot is találtam, és így már komplett volt a dizájn.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Alsóörsre, a Harley-fesztiválra már kockás Harley-val mentem, pedig még csak 4 hónap telt el a vásárlás óta, szóval nem szarakodtunk ezzel sem. Mondom, hogy az első számú tennivalók között volt, hogy külsőre is magaménak érezzem a motort.

És megint az ülés

Harley-Davidson Street Glide 2006 tartós teszt

Nyilván nagy feltűnést keltett a motor, mert a buli után kaptam egy megkeresést, hogy átbőröznék az ülésemet kockásra, hogy passzoljon a motor “fényezéséhez”. Természetesen belementem, hiszen ki ne szeretne egyedi ülést az egyedi motorjához.

Csak amikor megjött a gyönyörű, új ülésem, akkor szembesültem vele, hogy szuper komfort ülésem lett, pont olyan, amit korábban lecseréltem. Nagy, puffos és nekem totál kényelmetlen. Nyilván hibáztam én is, hogy nem pontosítottam, hogy mit szeretnék, de szerintem csak bőrözésről és nem komplett átalakításról volt szó.

Néhány hónapig így motoroztam vele – lévén nem volt más választásom – és nagyon utáltam. Közben minden vonalon kerestem egy olyan Road King ülést, amilyen ez is volt eredetileg. Aztán az Ebay-n belefutottam egy egész jó állapotúba viszonylag olcsón, aminek “csak” annyi hibája volt, hogy össze-vissza volt vagdosva rajta a bőr. Na mindegy, szerencsére Dudás Zoli mindent megold, úgyhogy ezt is gyönyörűen átbőrözte.

Harley-Davidson Street Glide 2006 tartós teszt

Most itt porosodik a padláson egy kb. 70 000 Ft értékű ülés, amit el sem tudok adni, mert csak az én motoromra illik a mintája. Na mindegy, így jártam.

Aminek mindenképp mennie kellett, az a hajókűrt volt, ami dudaként szolgált. Mondjuk nem vagyok egy nagy dudálgatós, de ennek nem bírtam a hangját sem, és borzasztóan nézett ki szerintem. Egy egyszerű, krómozott Harley-duda került rá. Végül 2016-ig vártam az igazira.

Lapozz a folytatáshoz!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük