EseményekMotorokMotoros túraMotorozás

Jótékonysági motoros túra a határ mentén

jotekonysagi tura a hatar korul 2016 113. napunk a Gyékényesi tó felé folytatódott, ahol horgászok paradicsomát találtuk!

Majd következett Barcs, Siklós a megunhatatlan várával, Mohács kisebb-nagyobb török kori emlékeivel és végül Baja, aznapi úti célunk. A motorok leparkolása és szálláshelyünk elfoglalása után elmentünk Nagybaracskára, ott is egy kedves, hangulatos, kis vízparti csárdába, a Bárka Csárdába, egy kis nagybaracskai halászlevet enni (nem ám bajai a halászlé, hanem nagybaracskai!!!), meg mindenféle finom halételeket. A grillezett törpeharcsájuk fokhagymásan, isteni!

És a reggeli meglepi, hogy eljött egy szegedi motoros a fiával, hogy együtt motorozzunk következő állomásunkig, Gyuláig!

4. napunkon lassan az út felének megtételének elégedettségével motoroztunk célunk, Gyula felé. Útközben megnéztük a Makói Hagymaházat, és természetesen a Makovecz Imre tervezte gyógyfürdő épülete sem maradhatott ki.

Gyulai megérkezésünk után elköszöntek tőlünk szegedi ismerőseink, de mielőtt hazaindultak volna, még ők is beletették adományukat a kis kannánkba. Mi pedig elfoglaltuk szállásunkat egy kollégiumban, mely olyan volt a sok zöld növénnyel, mint egy arborétum, ráadásul nagyon kényelmes és rendezett is volt!

A lecuccolás és egy kiadós fürdés után következett a nap és az est fénypontja, átautóztunk Békéscsabára, ahol is a MOTOROS BÁR-ban már vártak bennünket a helyi motorosok képviselői, plusz két helyi TV csatorna riporterei is! A bár tulajdonosnője, Huszka Gabriella megvendégelte a megjelent motorosokat – és természetesen bennünket is – egy finom tál babgulyással, miközben a Puffin nevű formáció szórakoztatta a jelenlévőket, mindenki megelégedésére! Természetesen a jó kaja és zene mellett az adakozás sem maradt el a motoros árvák javára. Aki Békéscsabán jár, feltétlenül keresse meg a MOTOROS BÁR-t, igazi motorosoknak való hely, kedves tulajdonossal!

jotekonysagi tura a hatar korul 2016 15A buli után még nem volt kedvünk hazamenni, ezért a gyulai főteret is meglátogattuk, a csodás, szebbnél szebb szökőkutak, csobogók, virágok kavalkádja elandalított bennünket, s egy padon fagylalt evés közben azt állapítottuk meg, hogy ez az este nagyon jól sikerült! Megismertünk nagyon sok kedves, segítőkész motorost és nem-motorost, és élveztük a vizek és a fények kavalkádját!

5. napunkon volt túránk második kiemelkedően mozgalmas állomása, Nyírbátor. Itt csatlakozott hozzánk kedves régi motoros társunk, aki sajnos motorral már nem, csak autóval tud közlekedni egy balesete miatt. Itt az adományok mellett, kultúra iránti igényünket is kielégíthettük. Megnéztük a híres nyírbátori református templomot és a fa haranglábat, mely egyedülállóan jó állapotban van, azt hiszem egyetlen ilyen fa harangtorony hazánkban.

Még mindig nincs vége, lapozz!