HírekMotorokMotorozás

Nehezebb lett a KRESZ-vizsga!

kresz-kerdes-2015A közúti járművezetői képzés minden kategóriájában megváltoztatta az elméleti kérdések minőségét és mennyiségét a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH).

Január 12-től felkötheti a gatyáját minden vizsgázó, mert már az új kérdésbankkal találkozhat az elméleti megmérettetésen.

Az NKH azzal indokolta a jelentős újításokat, hogy a felkészültebb járművezetők kapcsán a közlekedésbiztonság javulni fog.

Így elérhetjük az uniós célokat, miszerint a következő évek során csökkenhet a balesetek száma.

Mi változott?

Az adatbázis alapkérdései megnégyszereződtek és a variációs lehetőségek miatt összességében véve tízszer több kérdés felbukkanására számíthatunk.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Tehát, muszáj A-tól Z-ig ismerni a tananyagot, mert az a módszer már nem fog működni, ahogyan sokan csinálták, hogy a számítógépes gyakorlás során bemagolták a tesztfeladatokat.

Mivel sok technikailag elavult kérdés volt az adatbázisban, ezért azokat eltávolították és helyettük korszerűeket tettek be.

Megújították a kérdésekhez kapcsolódó illusztrációs rajzokat és nőtt a képes feladatok aránya.

Mi maradt ugyanaz?

Hatalmas előkészületekre, átállásra nem volt szükség, mert az elméleti képzés tananyaga, a vizsga követelményrendszere, a számítógépes vizsgáztatási rendszer, a kérdések megjelenítése, száma és pontozása, valamint a megoldásra szánt idő változatlan maradt.

A Szakoktatók Országos Érdekképviseleti Egyesülete (SZAKOE) honlapján, a regisztráció után, minden leendő vizsgázó belevetheti magát a mintakérdések tanulmányozásába.

Aki az új kérdésekkel vizsgázik, írja meg nekünk a tapasztalatait!

 

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük