Új BMW R18 M és R 18 Aurora a Motor Bike Expón Veronában
BMW R 18 Aurora
A Garage 221 ötlete és vágya, hogy egy egyedi motorkerékpárt hozzon létre a BMW R 18-as alapján, nemrég, az EICMA 2019-es kiállításon tartott bemutatóján merült fel. A BMW új cruiserének innovatív és ugyanakkor hűen hagyományos vonalvezetése „kiegészítő elemeket és még inkább Heritage szellemiséget érdemelt volna, kezdve a tank lágy vonalvezetésétől a boxer jellegzetes formáiig” – vélekedett Pier Francesco Marchio, a Garage 221 munkatársa.
A projekt kezdetben a motorkerékpár különböző részeinek tanulmányozására összpontosított, szem előtt tartva, hogy az új elemeket a vonalak egyedülálló harmóniájába kell kapcsolni. Az inspirációt az 1970-es évek cruisereiből merítette, amelyek mindig is különösen foglalkoztatták Pier Francescót „lenyűgöző esztétikai folyékonyságuk miatt”.
A megkülönböztető elemek a BMW R 18 Aurora by Garage 221 jellegzetességei az abroncsokat szorosan körbeölelő és a kerékhez tapadó sárvédők és a „denevérszárny”-szerű fejidom, amelyek kiemelik a motorkerékpár központi területét.
Egy Custom, amelynek középpontjában a BMW hagyományai állnak.
Az R 18 Aurorához vezető módosítások a Garage 221 BMW világában szerzett tapasztalataiból származnak, és valóban minden felhasznált elem a BMW Motorrad más modelljeiből származik.
Még több kép a BMW R 18 M-ről a galériában
A nyereg teljes egészében egy 2005-ös BMW 1200 C-ből lett kölcsönözve, a Batwing-tartók egy 1982-es BMW R 100-as rendszámtábla tartóinak és egy 1991-es BMW K 75-ös hátsó vázának egy részének felhasználásával készültek. Még a karosszéria színénél is egy 1983-as BMW RT 100-as kódját vették alapul, a grafikát annak árnyalataiban és intenzitásában testre szabva. Az első és hátsó sárvédőtartók, a nyeregtartók és a rendszámtáblatartó karok teljes egészében kézzel készültek.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A kipufogócsövek Leo Vince-szel együttműködve készültek, különös gondot fordítva a hangzásra, hogy még testesebb és magával ragadóbb legyen. Kialakításukat külön tanulmányozták, hogy nagyon személyes és izmos vonalat adjanak a középső résznek.
Az R 18 Aurora olajhűtő rácsa elegáns, természetes hatást kelt, amelyet a BMW 1960-as évekbeli autóinak hűtőrácsa ihletett. „Rengeteg kemény munka volt” – mondta Pier Francesco – „de az eredmény valóban lenyűgöző. A hengerfejfedelek, a befecskendezőházak, a központi forgattyúház és az olajhűtő rácsunk textúrázott festése mindent homogénné tesz, egyedi hatást keltve a hengerblokkal és a ferdehajtóművel.”