MotorbemutatóMotorok

Nem tréfa: új Honda szupersport modellek

honda cbr teszt 2011 53Április elsején mutatták be a Hungaroringen a sajtó képviselőinek a legújabb CBR modelleket.

 

 A 2011-es CBR szupersport modellek kipróbálását egy motorversenyzőre, Majzik Ibolyára bíztuk, így ő volt az, aki a Hungaroring nedves aszfaltján megtett két kör után elmondta a véleményét, első tapasztalatait a lányok szemszögéből. Ibolya egyébként 167 cm magas.

 

 

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az évek során a különböző lökettérfogatú CBR motorkerékpárok határozták meg, milyennek kell lennie egy közúti sportgépnek; milyen legyen a teljesítménye és milyen érzést keltsen. A szupersport gépekéhez hasonló dinamizmus mellett a hozzáférhető és sokoldalú CBR motorkerékpárok folyamatosan azzal utasították maguk mögé a vetélytársakat, hogy a tapasztalt motorosok igényeit, az újonc vezetők önbizalmát növelő könnyű kezelhetőséggel ötvözték. A három CBR modell, amelyekkel ezúttal megismerkedhettünk a CBR125R, a CBR250R és a CBR600F.

A CBR 125R-t azoknak a kezdő motorosoknak fejlesztettek ki, akik a sportos gépekhez vonzódnak. Vezetése legalább olyan élvezetes, mint a nagyobb szupersport gépeknek, és ez főleg ott igaz, ahol a teljesítmény kevésbé számít: a városban, illetve a kanyargós utakon.

Még több kép a galériában!2004-es bemutatása óta a CBR125R az ideális első sportmotor. Kompakt, kis tömegű, kifinomult, könnyen kezelhető, magabiztos úttartású, világszerte népszerű a fiatal motorosok körében. A 2011-es CBR125R készen áll arra, hogy a motorosok új generációja számára is az ideális első sportmotor legyen, hiszem minősége és hangulata a nagyobb gépekére emlékeztet.

Ibolya véleménye a CBR125R-ről:

„A 125-ös, kis aranyos. Igazából olyan, mint egy robogó, erőre talán kicsit erősebb is, viszont érzésre olyan, mint egy normális motor. Nincs az az ingatag robogó-feeling. Tehát ha valaki nem robogót szeretne, hanem egy váltós motort, hogy elkezdjen vele tanulni, annak jó választás lehet. Nem tudtam megnézni a végét, de elég dinamikusan indult, és nagyon jól ment. Ha valaki ki szeretné próbálni, hogy milyen egy igazi motoron ülni, akkor arra tökéletes.

 

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük