fbpx

Hatalmas találkozóval és limitált kiadású modellekkel ünnepel a Moto Guzzi

100 éves a Moto Guzzi új modellek 2021Idén ünnepli alapításának századik évfordulóját az olasz motorkerékpárgyár, a Moto Guzzi. Az alkalomra egy csomó meglepetéssel készülnek idén, aminek a csúcspontját a szeptemberi Moto Guzzi világtalálkozó jelenti majd Mandello del Larioban.

A GMG – Giornate Mondiali Moto Guzzi mindig kötelező esemény a márka rajongói számára. Idén is nagyon várják már – nemcsak a COVID miatt, hanem azért is, mert legutóbb 10 évvel ezelőtt rendezték meg ezt az összejövetelt.

Várhatóan több tízezer rajongó érkezik a világ minden tájáról 2021. szeptember 9-12. között, hogy részt vegyen ezen az egyedülálló és felejthetetlen eseményen, amelyet a Moto Guzzi, a Nemzetközi Motoros Találkozó Bizottság és Mandello del Lario önkormányzatának együttműködése tesz lehetővé.

Erre a különleges alkalomra a Moto Guzzi korlátozott számú modelleket dob piacra, amelyek csak 2021-ben lesznek elérhetőek. A Centennial Livery sorozatban a V7, V9 és a V85 TT modellek lesznek csak elérhetőek.

Az exkluzív, elegáns és vonzó színösszeállítás egy egyedülálló örökséget idéz fel, és olyan legendás motorkerékpároktól inspirálódik, amelyek mára bevonultak a motorkerékpározás történelmébe. Az 1955-ös Otto Cilindri egy őrült és előremutató ötlet volt, egy rendkívüli motorkerékpár, amely arra készült, hogy az 500 köbcentis gyorsasági világbajnokságban versenyezzen. Ez akkoriban olyan merész projekt volt, amely tíz évvel megelőzte korát a motorkerékpár iparban.

Még több kép az évfordulós modellekről a galériában

A motorkerékpárok történelmének ez a mérföldköve rendkívül elegáns színvilággal rendelkezik. Az üzemanyagtartály szatén csillogású fémje, a burkolat zöldje és az ülés bőrének barnája harmonikusan illeszkednek egymáshoz.

Újra Moto Guzzi Scrambler

Ugyanezek a színek jellemezték a 350 Bialberót, a történelem egyik legtöbb győzelmet szerző motorkerékpárját, a Moto GP világbajnokság 350-es osztályának legyőzhetetlen bajnokát. 9 egymást követő világbajnokságon tartotta a rekordot 1953-tól 1957-ig.

A zöld volt az első szín, amelyet egy Moto Guzzi használt a Normale modellnél. Ez volt az első és egyben a legemlékezetesebb szín az Aquila (t.i. sas) színei között. Modern megközelítésben, matt kivitelben, metál színekkel társítva a márka szilárdságát és hitelességét erősíti ez a szín. A karosszéria színeihez egy természetes színű anyaggal borított nyereg illeszkedik. A bőr nyereg kiemeli az olaszok aprólékos részletekre való odafigyelését.

Az évfordulóra kiadott limitált széria modelljeit arany színű sas logó is megkülönbözteti.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x