fbpx

Nem tréfa: új Honda szupersport modellek

A 2011-es modellévre újdonságként megjelenő CBR250R egyesíti a 250-es gép erényeit a CBR időtlen értékeivel, vagyis a teljesítménnyel, az intuitív úttartási dinamikával és a páratlanul könnyű használhatósággal. Kis tömegének és hatékony, egyhengeres motorjának, modern vázának és látványos formatervének köszönhetően a CBR250 nagyon sok embernek fog tetszeni.

 

A hobbimotorosoktól kezdve az időt és pénzt megtakarítani vágyó, a stílusra ügyelő ingázókig mindenki értékeli majd a motorkerékpár könnyed úttartását, jóindulatú, de erős motorját és vázát. A zsúfolt utak, az emelkedő üzemanyagárak és a környezet iránt érzett felelősség minden korábbinál fontosabbá teszi a kis tömegű, és kis lökettérfogatú gépeket. A szupersport gépekéhez hasonló dinamizmus mellett a sokoldalú CBR250R a tapasztalt motorosok igényeit, az újonc vezetők önbizalmát növelő könnyű kezelhetőséggel ötvözi.

Ibolya véleménye a CBR250R-ről:

“A 250-esnél az üléspozíció nagyon kényelmes, a lábam tökéletesen leért róla. A váltó az elején még fura volt, de utána nagyon kényelmesen működött. A kigyorsítás nagyon jó. Ahhoz képest, hogy csak 250-es, egész jól ment. Persze hamarabb fel kell pakolgatni a sebességeket, de utcán ez nem érdekes. Fordulékony és nagyon jó motor lehet lányoknak. Jó kezdő motor.

A CBR600F 1987-es bemutatása óta korunk egyik legendája lett, hírnevét friss teljesítményével és kezes viselkedésével vívta ki. A CBR600F esetében mindvégig a legfontosabb vezérelv maradt, hogy ebben a gépben mind a tapasztalt, mind a kezdő motorosok igazi élvezetet találjanak, és elégedettséggel töltse el őket a motorozás.

Az új CBR600F fejlesztőmérnökei azt a feladatot kapták, hogy ötvözzék a tökéletes uralhatóság örök értékeit a motorkerékpár-technológia legújabb vívmányaival. Más szóval: alkossanak olyan CBR600F-et, amelyben elődjei minden erénye egyesül. Viselkedjen semlegesen az úton, teljesítménye érje el a szupersport motorok szintjét, és legyen olyan kifinomult és praktikus, mint egy vérbeli CBR. Ezek az erények most azzal a vezető- és utas komforttal egészülnek ki, amit hagyományosan az ‘F’ betűvel jeleznek a modell nevében.

Ibolya véleménye a CBR600F-ről:

“A 600-as üléspozíciója viszonylag alacsony, tehát egy nő számára is kényelmesen bevállalható akár túrára. Az ülése nagyon jól tart, nem engedi, hogy hátracsússzon a sofőr. Versenyzőként nekem ez nem volt annyira jó, mert rutinból toltam volna magam hátra, de ez a motor nem arra való, hogy behasaljunk. A futómű puha, a motor könnyen fordul, a fékek nagyon jók. A hang kicsit hiányzott róla. Persze egy 600-as motor már jól gyorsul, tehát ezzel nem volt probléma. Nekem hiányzik róla a fokozatkijelző, az hasznos lenne a lányoknak.”honda cbr teszt 2011 6honda cbr teszt 2011 12honda cbr teszt 2011 39honda cbr teszt 2011 54honda cbr teszt 2011 72honda cbr teszt 2011 85

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x