CsajokMotoros csajok

Matusik Andi dragbike versenyző

Matusik Andrea Dragbike versenyzőEgyik legsikeresebb motorversenyzőnk egy fiatal, szőke lány. Amióta versenyez, szinte minden alkalommal dobogón végez, általában az első vagy a második hely valamelyikén.

Az idei versenyszezon elején három kategóriában is indult, és valószínűleg egész életében emlékezni fog május 27-re, amikor mindegyikben győzelmet aratott. Matusik Andrea évekig a street 125-ben ragadt, de idei kitörése nagyon nagyra sikeredett.

– A fiúk nem ijednek meg tőled, ha kiderül, hogy motorversenyző vagy?

– Változó. Büszkék rám, de ez nagyon ritka. Azt még elfogadják, ha egy lány motorozik, de hogy még versenyző is… na ettől már félnek. Nem szeretik, mert abban a körben, ahol én ismert vagyok, ott ők nagyon háttérbe szorulnak. És ez a legtöbb embert idegesíti.

– Pályán kívül is motorozol?

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

matusikandrea 9327– Tizennyolc éves koromban szereztem meg a korlátozás nélküli „A” kategóriás jogosítványt. Tizenkilenc éves korom óta van egy Suzuki SV 650-em. Na meg a nyáron, amikor hosszabb szünet volt két verseny között, visszaalakítottam utcára a Falco-t, és azzal jártam. Persze nitro nélkül.

Saját motor teszt: Az én Kisdarazsam – SUZUKI SV 650

– Nagy munka volt?

– Egyáltalán nem, mert a moditwin kategóriában a vázhoz nem nyúltunk, csak betettünk egy hosszabb lengővillát hátra és kimerevítettük a rugózást. Még a végáttétel is gyári maradt, mert nem érdemes mást használni.

matusikandrea 0530– A moditwinben nagyon egyedi a rajttechnikád, mert szinte mindig a levegőben van az első kerék. Nem akarsz hosszabb lengővillát betenni hátra?

– Nem akarom, hogy nagyon ágaskodjon, de szerintem úgy a legideálisabb, ha egy egészen picit a föld felett van az első kerék. Ez nagyon jó így, mert ezzel tudom a maximumot kihozni a motorból. Ha öt-tíz centire fent van az eleje, akkor még nem veszítem el az irányírást, és a hátsó kerék tapadása a lehető legjobb.

– Na ezt még senkitől nem hallottam. Mindenki éppen azért küzd, hogy lent maradjon az első kerék.

– Pedig nekem így a legjobb. Nem azt mondom, hogy fél méterre jöjjön fel az eleje, mert azzal időt veszítek. Öt-tíz centi elég, erre még csutkagázt tudok húzni, és ha esetleg jobban emelkedne, akkor arra ráváltok, de nem engedem vissza a gázt. Azt nem szoktam. Az nem az én stílusom.

 

Nincs még vége, lapozz!

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük