Itt a legjobb, hosszú távú kalandmotor a Yamahától: Ténéré 700 World Raid
A jármű tömege még inkább központosított, a tömeg eloszlása ideális az első és a hátsó rész között.
Az új elrendezés fontos jellemzője, hogy az új, oldalt szerelt ikertartályok legmagasabb pontja alacsonyabb, mint a Ténéré 700-as tankjának teteje, így a tartály és az ülés közötti magasságkülönbség lecsökkent, és sokkal laposabb profilt eredményez, ami növeli a motoros mozgékonyságát és elöl-hátul megkönnyíti terepen a súlyváltást.
A kettős tartályos kialakítás másik előnye, hogy az üzemanyag fluktuációja korlátozott az egyetlen nagy tartályos elrendezéshez képest, és ez különösen kanyarodás közben jelent előnyt. Végül pedig a Ténéré 700 World Raid két oldalt elhelyezett üzemanyagtartálya nem csak a motor sivatagi rallys örökségére emlékeztet, hanem egyértelmű bizonyítéka annak, hogy ez az új kalandmodell a Yamaha legsikeresebb gyári versenymotorjaival közös DNS-sel rendelkezik.
Lapos ülés a motoros fokozott agilitása érdekében
Az új, kettős tank kialakításának csökkentett magassága mellett a Ténéré 700 World Raid az új, 890 mm magas ülés előnyeit is élvezheti, amely sokkal laposabb profilt biztosít az ülés és a tank simább átmenete érdekében. Az ergonomikus kialakítás lehetővé teszi a motoros számára, hogy könnyen tudjon előre és hátra mozogni a testsúly áthelyezések során, és ura maradjon a motornak nehéz terepen is – akár ülve, akár kiállva.
Az ülés 2 darabból álló kialakítása lehetővé teszi a hátsó rész egyszerű eltávolítását, hogy olyan tartozékok, mint az állvány vagy a csomagtartó felszerelését lehetővé tegye. Az ülés kétféle bőrből készült, középen magas tapadási zónával és sima bőrrel, amely lehetővé teszi motorozás közben a szabad mozgást.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
5 hüvelykes, színes TFT kijelző, mobil csatlakoztathatósággal
Az új 5 hüvelykes színes TFT kijelző összeköttetésben áll a motorkerékpár kommunikációs vezérlőegységével (CCU), amely a MyRide alkalmazással kommunikál, és a műszerfalon megjelenő szöveges üzenetek és bejövő hívásokról szóló értesítések formájában biztosítja a kapcsolatot – a mobil akkumulátor állapota pedig azonnal megjelenik, amint létrejön a kapcsolat.
Ez a kapcsolódási lehetőség és a javításra szoruló műszaki problémák azonosításának képessége további nyugalmat és biztosítékot nyújt a kalandmotorosok számára, különösen akkor, ha ismeretlen területen hosszú távú utakon vesznek részt.
A releváns információkhoz való hozzáférés minden hosszú távú expedíció során létfontosságú, és a Ténéré 700 World Raid versenyzői 3 különböző téma közül választhatnak az új 5 hüvelykes színes TFT kijelzőn.
Az „Explorer” képernyő elrendezése modern digitális kialakítású, amely a gép összes fontos működési adatát korszerű és könnyen olvasható stílusban jeleníti meg. A „Street” kijelzőn egy kör alakú számlapot és tűt tartalmazó fordulatszámmérő található, amely az analóg korszak hagyományosabb megjelenését nyújtja, a „Raid” kijelzőt pedig tipikus rallyversenyzői útikönyv ihlette, és két független visszaszámlálót tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a motoros számára, hogy lássa a következő úticél távolságát.
A műszerfal jobb oldalán található egy A típusú USB-csatlakozó, amely a navigációs rendszereket táplálhatja, illetve a mobilkészülékeket töltheti.