fbpx

Honnan jutott neked eszedbe, hogy motorozni akarsz?

csajok a motoron kekedi eniko 1Sokszor játszott a gondolat a fejemben, mennyire szuper lenne egy kismotor. Amolyan szaladgálós, csak suliba járni pl. Sajnos nem volt olyan lehetőség, amely engedte volna ennek a finanszírozását, így maradt vágyálom.

Mire érettségi után dolgozni kezdtem, már kedves emlékek voltak a korábbiak. Teljesen más volt priorban. A B-s jogsinak kezdtem neki, hiszen ha bármi történik, jó az, ha van még egy ember aki vezethet. Nem akartam sose száguldozni, vagy mindenhova kocsival járni, kicsit inkább a szüleim tehermentesítése volt a cél, hogy legalább papírom legyen, ha szükség lenne rá.

Nagyjából 20 évesen lett meg a B-s jogsim, és kb. ebben az időben jött apukámnak az ötlet, hogy ő járna motorral dolgozni, csak a hegyen kell átmenni, és legalább hamarabb otthon van. Abban az időben majdnem minden nap reggel 7-től este 7-ig dolgozott, és nagyon rossz a buszjárat.

Kacsintgattunk a kis fekete-sárgával

Találtunk is egy Honda MTX asszem 50-est vagy 80-ast… kicsit homály fedi. Ott voltam, mikor elment megnézni. Már akkor kacsintgattunk a kis fekete-sárgával. Az előző tulaja az egyetemre járt vele. Persze apám pakolt alá jó kis körmös gumikat és használta szorgalmasan.

Amikor elhoztunk, persze csillogó szemmel vártam, mikor ajánlja fel édes-drága egyetlen és fantasztikus apukám, hogy próbáljam ki. Szerencsére olyan sokat nem kellett várnom. Egy kört mehettem vele az utcán… Rögtön le is fulladtam vele. Majd egy másik alkalommal a kert mögötti szántóföldön kaptam egy kört. Igazi kis berúgós gép. Nagyon nagy élmény volt, hogy szinte mindig elsőre sikerült berúgni.

Erre tromf volt, hogy akkortájt jöttünk össze a párommal, aki nagyjából velem egy időben csinált jogsit, viszont ő már a B mellé az A-t szerezte meg. A motorja is megvolt hozzá, egy Kawasaki ZXR (400-as).

Fellángolt bennem is a lelkesedés, hogy mekkora király lenne, ha nekem is lenne. Már itt felmerült azért, hogy mennyire jó lenne, ha én is csinálnék jogsit, és ennek a ZXR-nek találtunk használtan egy 250-es verzióját csoda szép ezüst-szürkében.

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások