fbpx

Honnan jutott neked eszedbe, hogy motorozni akarsz?

csajok a motoron kekedi eniko 3Élt az a gondolat, amit apukám mondott sokat: ha nem tudod megfogni engedd el inkább, a motort meg tudjuk javítani. Szóval ezt az elvet vallva elengedtem. Azonban az a gondolat, hogy ott ütközhettem volna bárkivel, és ha gyalogos, vagy gyerek ő biztos sokkal jobban megsérül, ha elkaszálom, kicsit bepánikoltatott. Utána nem is mentünk többször.

Legközelebb akkor ültem motorra, amikor a rutin órán megkaptam egy 500-as gépet. Szegényt 2-szer felborítottam, és a vissza fordulós kanyarnál a rutinpályán el is estem. Iszonyatosan féltem, és ezt nem nagyon mertem mondani. Pedig, ha hamarabb beszélek róla, talán megkímélem magam az első rutin nyújtotta csalódáson. Nagyon nem segített, és kifejezetten rossz élmény volt. Fel is merült bennem a gondolta, hogy akarom-e én ezt egyáltalán.

Tényleg nagyon veszélyes, és nem biztos, hogy nekem is motort kellene vezetnem. Tényleg, ha nem tudom kezelni, akkor az borzasztó veszélyes nem csak nekem, de a környezetemre is. Szóval volt pár átgyomorgörcsölt, és pityergős napom.

Muszáj megjegyeznem, hogy nagyon szeretem a páromat. Hirtelen felindulásból végül csak sikerült kiböknöm az aggodalmaimat neki, amitől már egy kicsit jobb volt. Végül átgondolva arra jutottunk, hogy az A1-et mindenképp megcsinálom. A kisebb motorral lényegesen nagyobb volt a biztonság érzetem. Ha így, akkor így. Annyira készültünk már a közös motorozásra, tényleg ráizgultam én is arra, mennyire szuper dolog ez. Úgy voltam vele, ha most feladom, évek múlva bánni fogom, mert ki tudja mit hoz az élet, és lesz-e lehetőségem ismét bele vágni.

A kategória módosítás

Szóval a most vagy soha elvet vallva megcsináltattuk a kategória módosítást, és 2019 októberében már túl voltam az elsőre sikeres rutin és elsőre sikeres forgalmi vizsgán is. Utóbbit nem gondoltam volna, hisz a B-s is negyedjére lett meg. Igyekeztem úgy hozzá állni, hogy ez nem vizsga, hanem közlekedek, ahogy egyébként is szoktam a városban. Még szerencse, hogy szabálykövető vagyok!

Szóval dióhéj helyett egy dézsával tudnám mérni, hogy ennyi az én történetem. A honnan jutott eszedbe részre bármelyik lehet megoldás. Úgy gondolom, hogy onnantól, hogy felülhettem és vezethettem és csak arra emlékszek, hogy vigyorgok folyamatosan, és ez mennyire király meg volt pecsételve a dolog.

Az egész életérzés fantasztikus pedig még csak épp kipróbáltam. Valahogy egyértelmű, ha elkap akkor nincs kérdés akarod. Ha nem kap el, akkor nem fogod érteni mi a jó a motorozásban, csak fogadd el, hogy mi így vagyunk egészek, és boldogok.

 

Küldd el te is a motorossá válásod történetét az email címünkre, és ha felkerül az oldalra, egy Csajok a motoron pólóval ajándékozunk meg.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x