EseményekMotorkiállítás

Becman Isztambulban sütötte a szalonnáját

becman torokorszagban 1

A pechszéria ellenére Becman és csapata nem csüggedt, és lelkesen várta a másnapi folytatást. Négy fellépésük volt a csütörtöki napon motorral és autóval egyaránt. Becman ugyanis hivatalos volt kis hot rodjával is a rendezvényre, mellyel a Hot Rod Őrület nevű autós drift bemutatót adták elő.

A szűnni nem akaró esőzés miatt a rendezvény helyszínén felállított 60 méter hosszúságú és 10 méter széles sátor alá befolyó víz itt is csúszóssá változtatta a pályát. Azonban volt még egy hátráltató tényező, ami a magyar fiúk dolgát nehezítette…

– A csütörtöki napon hamar rájöttem, hogy a nagy sátor alatt is ugyanúgy áll a víz, csak éppen nem a nyakunkba ömlik. A szervezők folyamatosan próbálták a vizet letakaríttatni a pályáról, de az csak ömlött befelé oldalról. Az első bemutató előtt azonban ennél is kellemetlenebb dolog történt. A KTM quadunk úgy döntött, nem vállalja a fellépést.

Valamilyen elektronikus problémája támadt pont a show előtt, és azon a héten már nem is tudta senki elindítani. Ez azért is okozott nagy problémát, mert a quad az egyetlen jármű, amivel ilyen mostoha körülmények között színvonalas bemutatót tudok tartani és természetesen a saját quadomat otthon hagytam, ezzel is kerülve a határoknál a további bonyodalmakat. Tehát ott voltam egy kővé keményedett első gumival a stunt motoromon, egy 990-es KTM Supermotóval és egy csomó vízzel a pályán. Megoldottuk.

becman torokorszagban 3

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Pénteken minden összeállt, hogy beindulhasson Becman Kaszkadőr Őrülete. Hatalmas sikerrel adták elő mind a három műsorukat.

– Miután a török KTM-nek kétségbeesve ecseteltem, mennyire fontos lenne, hogy hozzanak nekünk egy működőképes quadot, az egyik törökországi rajongóm szállította a megoldást. A srác valamit félreérthetett, ugyanis egy darab 500 köbcentis négykerekű helyett hozott két darab 250-es Yamaha quadot. Mindegy, mentem már sokat ilyen kisebb quadokkal is, például 2006-ban Egyiptomban, Kairóban is pont ugyanilyet kaptam a fellépésre.

A kis Yamahák tökéletesen működtek azt leszámítva, hogy úgy néztem ki rajtuk, mint maci a zsilettpengén. Kétüteműhöz méltóan fújták a füstöt, de ez zavart a legkevésbé, legfeljebb kevesebb füstbombát kellett felhasználnom. Időközben a török supermoto és motokrossz bajnok Sakhir Senkalaycitól kaptam egy pár gumimelegítőt is, amelyekkel minden show előtt felmelegítettük a motorok első gumijait.

Két 1000-es KTM és két egyforma quad –  soha ilyen komoly járműparkkal nem vonult még fel a Becman-show ezelőtt. Adtuk az ívet rendesen, a bemutatók után volt, hogy egy óra hosszáig kellett fényképezkedni a rajongókkal.

becman torokorszagban 8

A szombati nap szenzációja volt, hogy a kiállításra maga a török pénzügyminiszter is megérkezett, ő vágta át a szalagot a hivatalos megnyitón. Azután kijött a szabadtéri stunt aréna mellé, ahol is végignézte az egyik bemutatónkat. Apait – anyait beleadtunk, valószínűleg, sokkal többet, mintha mondjuk a magyar pénzügyminiszter jött volna oda megnézni a műsort…

Aznap az egyik show-m közben élőben jelentkezett be a hírekben az NTV hírműsora. Úgy kellett időzítenem a főbb látványelemeket, hogy pont abban az időben adjuk bele a legtöbbet. Tűzkarikában motoroztam és szalonnát sütöttünk a kipufogó lángszóróján. Belevittünk egy kis magyar virtust és hagyományt.

Becman és csapata hatalmas sikert aratott műsoraival, a szervezők nem hiába választották őket a rendezvény fő attrakciójának. Számtalan autogrammal, közös képpel és élménnyel gazdagodott a közönség, és Becman szert tett jó néhány rajongóra.

Gratulálunk a fiúknak, és várjuk következő megjelenésüket.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük