Amikor eladtam a lelkem: Honda Forza 125 2021 teszt
Helyette jobban örültem volna egy kéziféknek. Lejtőn kicsit trükközni kell vele és a súlya, mérete indokolttá tenné.
Tetszett az immobilizeres kulcs. Így nem kell le-föl venni a kesztyűt tankoláskor, vagy, ha valamit betennék a csomagtérbe. Minden egy gombnyomásra nyílik. Ráadásul a nyereg alatt van USB töltő, így lehet menet közben tölteni a telót is.
A Honda Forza 125 műszerfala, mint egy karácsonyfa, mindent IS mutat.
A teljesség igénye nélkül pár példa:
- átlag fogyasztás
- napi fogyasztás
- mennyi van még a tankban és hány kilométerre elég még a nafta?
Ódzkodtam a robogótól, mivel megszoktam, hogy két láb közé veszem a motort és úgy irányítom, érzem. Első gondolatom az volt, hogy lehet vele kanyarodni?
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Nos ez is megoldódott, hiszen lábszárközépig ér a középső idom, így van mit szorítani és nem úgy ülök, mint egy sámlin mégsem.
Egészen lent van a súlypontja, elől 120, hátul 140-es kerék, viszont széles gumikkal és komoly felfüggesztéssel. Jól vette a „fantasztikus” Üllői úti terepviszonyokat.
Csodásan felfekszik a kanyarban és élmény vele menni. Nincs technikázás, csak húzni a gázt és dönteni. Amit igenis lehet vele, mivel jóval kisebb a variátora egy átlaghoz képest, így nem ér le.
Ránézésre alacsonyan vannak a tükrök, de ez optikai csalódás. Simán lehet vele haladni a sorok között, nincs egy síkban az autókéval. Ezek szintén behajthatók, igaz csak manuálisan, viszont jó nagyok.
Amikor lassan csurog az ember lánya, annyira stabil és egyensúlyban van, hogy már-már elfelejti letenni a lábát megálláskor. Én majdnem így jártam.