fbpx

Amikor eladtam a lelkem: Honda Forza 125 2021 teszt

Honda Forza 750 2021 tesztTíz hónapos jogsival, egy Yamaha YBR 125 tulajaként kezdtem első tesztem. Igazából én motorra jelentkeztem, imádok váltani. Egyesek szerint „motornáci” vagyok, bár szeretek utazni túrarobogón, ódzkodtam a vezetésétől. De ajándék lónak, nem nézem a fogát. Így utólag, roppant hálás vagyok az élményért.

Amikor először megláttam a szalonban, hiperventillálni kezdtem.

-Bakker ez oltári nagy! Mi van, ha vissza mondom?

Férjem nyugtatott és odalökött a pulthoz: ”Ne agyalj, csak motorozz! Menni fog.”

Motorosként koncentrálnom kellett, nehogy „kuplungozzak” és nem elég visszavenni a gázból, ha lassulni szeretnék. Kb. 10 perc alatt megszoktam. Hazaérve még megcsodáltam a parkolóban.

A Honda Forza 125 elölről, mint egy álca a transformersből. Szép pofija van és formás alakja. Méretre egy 500-as túrarobogóhoz képest sem kell szégyenkeznie és felszereltségben sem marad el.

Honda Forza 750 2021 teszt

A legjobban az automata szélvédő tetszett. Lehet sportos városi, illetve egy gombnyomásra átállítható túraplexivé a gyérítéshez, esővédelemhez.

Honda Forza 750 2021 teszt

Kimondottan jó dolog az elakadás jelző, csak sajnos akkor működik, ha gyújtáson van és én a közelben, zsebemben a kulccsal.

Jópofa ötlet még a start/stop gomb, ami 3 mp-es állásnál leállítja a motort és egy gázfröccsre indul újra. Igaz, ez a funkció nekem indokolatlannak tűnik egy 1,8-2 l-t fogyasztó robogónál.

Nincs még vége, lapozz!

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

5 2 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x