Amikor eladtam a lelkem: Honda Forza 125 2021 teszt
Tíz hónapos jogsival, egy Yamaha YBR 125 tulajaként kezdtem első tesztem. Igazából én motorra jelentkeztem, imádok váltani. Egyesek szerint „motornáci” vagyok, bár szeretek utazni túrarobogón, ódzkodtam a vezetésétől. De ajándék lónak, nem nézem a fogát. Így utólag, roppant hálás vagyok az élményért.
Amikor először megláttam a szalonban, hiperventillálni kezdtem.
-Bakker ez oltári nagy! Mi van, ha vissza mondom?
Férjem nyugtatott és odalökött a pulthoz: ”Ne agyalj, csak motorozz! Menni fog.”
Motorosként koncentrálnom kellett, nehogy „kuplungozzak” és nem elég visszavenni a gázból, ha lassulni szeretnék. Kb. 10 perc alatt megszoktam. Hazaérve még megcsodáltam a parkolóban.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A Honda Forza 125 elölről, mint egy álca a transformersből. Szép pofija van és formás alakja. Méretre egy 500-as túrarobogóhoz képest sem kell szégyenkeznie és felszereltségben sem marad el.
A legjobban az automata szélvédő tetszett. Lehet sportos városi, illetve egy gombnyomásra átállítható túraplexivé a gyérítéshez, esővédelemhez.
Kimondottan jó dolog az elakadás jelző, csak sajnos akkor működik, ha gyújtáson van és én a közelben, zsebemben a kulccsal.
Jópofa ötlet még a start/stop gomb, ami 3 mp-es állásnál leállítja a motort és egy gázfröccsre indul újra. Igaz, ez a funkció nekem indokolatlannak tűnik egy 1,8-2 l-t fogyasztó robogónál.