EseményekMotorkiállítás

A kölni Intermot és a Párizsi Motor Show legfontosabb Honda-újdonságai

154267 Honda and Paris Motor ShowA héten Európa két legnagyobb motorkerékpár-piacára, Franciaországra és Németországra fókuszálnak a Honda szakemberei. Ezen a héten rendezik ugyanis a Kölni és a Párizsi Motorkiállítást is.

Neo Sports Café tanulmány

Ismét sikergyanús modellel rukkolt elő a Honda római kutatási és fejlesztési központja. Az egyelőre még csak koncepciómotorként létező újonc a „Neo Sports Café” modellcsalád stílusában fogant, akárcsak a CB125R, a CB300R és a CB1000R. Álomszép megjelenését a sportos nakedek és a café racerek legjellegzetesebb formajegyei határozzák meg, így a modern és a minimalista irányzat kedvelőire egyaránt nagy hatással lehet.

Egyedülálló mivoltához az is nagyban hozzájárul, hogy a „Neo Sports Café” stílus sportosabb oldalát hivatott megvillantani, ezért is kapott ilyen rövid farrészt és szinte teljesen függőlegesen álló, dupla kipufogódobot. A jövőbe mutató első és hátsó lámpa, valamint a szemet gyönyörködtető, modern idomzat szintén fontos része a formavilágnak, míg a páratlanul kifinomult megmunkálás a minőségérzetet repíti az egekbe.

Jön a Super Cub C125

Történelmi pillanatra készülhetnek a kölni és a párizsi kiállítás látogatói, a Honda ugyanis mindkét rendezvényen bemutatja a legendás Super Cub legújabb változatát.

A típusban minden idők legnagyobb példányszámban értékesített motorizált járművét tisztelhetjük, C100 néven forgalmazott első generációjának 1958-as bemutatkozása óta több mint 100 millió példányt adtak belőle.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A C125 típuskóddal érkező újonc a Super Cub születésének 60. évfordulóján kezdi meg pályafutását, s természetesen éppoly barátságos, illetve stílusos konstrukciót testesít meg, mint felmenői. Ez máris vonzóvá teszi, de ezúttal is a hatékony, modern műszaki megoldások emelik ki az átlagos robogók közül. Nyomatékos, 125 cm3-es erőforrása, csendes és kifinomult, félautomatikus váltója, strapabíró váza, hosszú rugóutakkal felvértezett, új futóműve, minden elemében LED-es világítása és intelligens kulcsa (Smart Key) korunk legfejlettebb kétkerekűi közé sorolja. Tekintettel a nagy keresletre, a Honda már idén ősszel megkezdi a gyártását, így az első darabok az év vége előtt értékesítésre kerülhetnek.

Új fényezések az Africa Twinhez

154341 Africa Twin Adventure SportsEgy másik ünnepelt Honda-modell, a világszerte népszerű Africa Twin is tiszteletét teszi majd a kiállításokon, hiszen új színnel bővül a választható fényezések palettája. A különleges tónus még kelendőbbé teheti a 2016-ban visszatért legendát, jóllehet így is sorra dönti az értékesítési rekordokat – az elmúlt két évben 36 000 példányt adott el a márka. Az Africa Twin Adventure Sports néven bemutatott, még inkább kalandmotor-jellegű változat megnövelt rugóúttal és hatótávolsággal, valamint gazdagabb felszereltséggel robbant be idén a piacra, azóta hasonló mennyiségben „viszik”, mint az alapmodellt.

Bárhogy is, 2018 őszétől már ezüstmetál Africa Twin Adventure Sportsra is leadhatják a rendelésüket a rajongók, sőt az alapmodell vásárlói is újragondolt színválasztékból szemezgethetnek. A matt fekete változat például aranyszínű felnikkel kerül a szalonokba, a piros és a trikolórban pompázó átiratot pedig immáron fekete Africa Twin-logókkal küldik csatába a japánok. További változás, hogy a trikolór kékjét – az Adventure Sports kivitelnél már alkalmazott – Royal Blue árnyalatra keverik, így még lehengerlőbb az összhatás.

154264 Honda and Paris Motor Show154264 Honda and Paris Motor Show

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük