A kölni Intermot és a Párizsi Motor Show legfontosabb Honda-újdonságai
A héten Európa két legnagyobb motorkerékpár-piacára, Franciaországra és Németországra fókuszálnak a Honda szakemberei. Ezen a héten rendezik ugyanis a Kölni és a Párizsi Motorkiállítást is.
Neo Sports Café tanulmány
Ismét sikergyanús modellel rukkolt elő a Honda római kutatási és fejlesztési központja. Az egyelőre még csak koncepciómotorként létező újonc a „Neo Sports Café” modellcsalád stílusában fogant, akárcsak a CB125R, a CB300R és a CB1000R. Álomszép megjelenését a sportos nakedek és a café racerek legjellegzetesebb formajegyei határozzák meg, így a modern és a minimalista irányzat kedvelőire egyaránt nagy hatással lehet.
Egyedülálló mivoltához az is nagyban hozzájárul, hogy a „Neo Sports Café” stílus sportosabb oldalát hivatott megvillantani, ezért is kapott ilyen rövid farrészt és szinte teljesen függőlegesen álló, dupla kipufogódobot. A jövőbe mutató első és hátsó lámpa, valamint a szemet gyönyörködtető, modern idomzat szintén fontos része a formavilágnak, míg a páratlanul kifinomult megmunkálás a minőségérzetet repíti az egekbe.
Jön a Super Cub C125
Történelmi pillanatra készülhetnek a kölni és a párizsi kiállítás látogatói, a Honda ugyanis mindkét rendezvényen bemutatja a legendás Super Cub legújabb változatát.
A típusban minden idők legnagyobb példányszámban értékesített motorizált járművét tisztelhetjük, C100 néven forgalmazott első generációjának 1958-as bemutatkozása óta több mint 100 millió példányt adtak belőle.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A C125 típuskóddal érkező újonc a Super Cub születésének 60. évfordulóján kezdi meg pályafutását, s természetesen éppoly barátságos, illetve stílusos konstrukciót testesít meg, mint felmenői. Ez máris vonzóvá teszi, de ezúttal is a hatékony, modern műszaki megoldások emelik ki az átlagos robogók közül. Nyomatékos, 125 cm3-es erőforrása, csendes és kifinomult, félautomatikus váltója, strapabíró váza, hosszú rugóutakkal felvértezett, új futóműve, minden elemében LED-es világítása és intelligens kulcsa (Smart Key) korunk legfejlettebb kétkerekűi közé sorolja. Tekintettel a nagy keresletre, a Honda már idén ősszel megkezdi a gyártását, így az első darabok az év vége előtt értékesítésre kerülhetnek.
Új fényezések az Africa Twinhez
Egy másik ünnepelt Honda-modell, a világszerte népszerű Africa Twin is tiszteletét teszi majd a kiállításokon, hiszen új színnel bővül a választható fényezések palettája. A különleges tónus még kelendőbbé teheti a 2016-ban visszatért legendát, jóllehet így is sorra dönti az értékesítési rekordokat – az elmúlt két évben 36 000 példányt adott el a márka. Az Africa Twin Adventure Sports néven bemutatott, még inkább kalandmotor-jellegű változat megnövelt rugóúttal és hatótávolsággal, valamint gazdagabb felszereltséggel robbant be idén a piacra, azóta hasonló mennyiségben „viszik”, mint az alapmodellt.
Bárhogy is, 2018 őszétől már ezüstmetál Africa Twin Adventure Sportsra is leadhatják a rendelésüket a rajongók, sőt az alapmodell vásárlói is újragondolt színválasztékból szemezgethetnek. A matt fekete változat például aranyszínű felnikkel kerül a szalonokba, a piros és a trikolórban pompázó átiratot pedig immáron fekete Africa Twin-logókkal küldik csatába a japánok. További változás, hogy a trikolór kékjét – az Adventure Sports kivitelnél már alkalmazott – Royal Blue árnyalatra keverik, így még lehengerlőbb az összhatás.