fbpx
CsajokHírekMotoros divat

Elkötelezve a védelem iránt – ez az Arai bukósisak

Arai bukósisakok 2023Az Arai új sisakokkal tért vissza az EICMA-ra, köztük a Concept-XE-vel, amely a vállalat ECE R22-06 által jóváhagyott termékcsaládjának legújabb tagja.

“A Concept-XE folytatja az eredeti Concept-X által felállított mércét, ötvözve a karcsú vonalakat és az agresszív megjelenést a jól ismert Arai kényelemmel és védelemmel”.

A japán gyártó lehetőséget adott a kereskedőknek arra is, hogy bepillantást nyerjenek a hamarosan megjelenő új kalandsisak prototípusába.

Mint minden évben, az Arai nemrég mutatta be a 2023-as Drudi Performance limitált kiadású IOM TT sisakját.

“Az biztos, hogy a standunkon kiállított új modelleket és formaterveket láthatják és érezhetik, de amit valójában kapnak, az a védelem iránti elkötelezettségünk. A legfontosabb az, ami a színfalak mögött zajlik, az, amit nem látsz. Ezért fejlesztjük tovább a fejvédelmet azzal, hogy ahol csak lehet, állhatatosan fejlesztünk, erősebb és simább külső héjakkal, amelyek kiválóak a becsapódás (ütközéskezelés) terén”.

Még több újdonság a 2022-es EICMÁ-ról

Az Arai összesen 80 vadonatúj 2023-as kollekció dizájnt mutatott be, a piramis csúcsán pedig a versenyen tesztelt RX-7V RC-t a “sisaktechnológia csúcsaként” jellemzik. Aprólékos kézi munkával – aprólékos mesteremberek által alkalmazott szénszálas rétegekkel egy olyan kiváló sisakot alkotnak, amelyben az Arai összes tudása, tapasztalata és több éves fejlesztési munkája egyesült”.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Mindeközben az ECE R22-06 jóváhagyású RX-7V EVO az Arai legmodernebb motorkerékpár versenysisakja – “az ECE R22-06 sokkal szigorúbb tesztelési folyamatot követel meg, mint a korábbi R22-05 szabvány”. A 2023-as új RX-7V dizájnok közé tartozik a ‘Misano’, a ‘Samurai’, a JR65 Green vagy Red és a ‘Maverick Star’.

arai QUANTIC Robotik bukosisak arai RX 7V EVO TT 2023 bukosisak arai RX 7V EVO bukosisak arai RX 7V EVO MAVERICK bukosisak arai CONCEPT XE REACT bukosisak

A FIM által szentesített eseményekhez az RX-7V EVO (FRHPhe-01) a cég zászlóshajó modellje “a bevált Arai védelemmel, kombinálva az ECE R22-06 jóváhagyással, és most már a FIM FRHPhe jóváhagyással is kiegészítve.

“A hosszú távú motorozáshoz az ECE R22-06 ‘Quantic’ szépen és hatékonyan csúszik át a levegőn, viselőjét luxusgubóba burkolja, és újszerű választást kínál azon motorosok számára, akik a legjobb teljesítményt várják el egy sisaktól – védelem, kényelem és könnyű viselet tekintetében, nap mint nap, kompromisszummentes”. 2023-ban új Quantic ‘Robotik’ és ‘Space’ színkombinációkat és grafikákat láthatunk.

Az ECE R22-06 ‘Concept-XE’ úgy lett megtervezve, hogy “az 1980-as évek egyszerű, mégis agresszív stílusát idézze. A Concept-X az Arai K+F szívéből jött – a régi iskola iránti vágy, hogy illeszkedjen egy bizonyos stílushoz és motorkerékpárhoz, de modern Arai teljesítménnyel”.

Motoros balesetben halt meg a bukósisak-törvények ellen harcoló floridai ügyvéd

Az SZ-R VAS fejlett héjjal rendelkezik, amely az Arai VAS kialakítását használja, “javítva a védelmet és a lepattanó képességet egy kritikus területen. Emellett RX-7V diffúzor technológiával és kiválóan kényelmes, szemüvegek befogadására kész belsővel rendelkezik”.

“A Tour-X4 az egyik legsokoldalúbb sisak: kaland, grand túra vagy off-road, és a csúcs nélkül nagyon jól néz ki egy naked bike-on is”.

Ami az Adventure-t illeti, “szokatlan módon egy sisakot engedtünk ki az Arai R&D zárt műhelyajtói mögül. A Tour-X4 rendkívül népszerű sisaknak bizonyult egy rendkívül fontos és versenyképes ágazatban, és a közelgő új kalandsisak prototípusa ízelítőt ad abból, ami még jön”.

*** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***

 

Forrás

5 1 vote
A cikk értékelése
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x