EseményekMotorkiállítás

A kölni Intermot és a Párizsi Motor Show legfontosabb Honda-újdonságai

154267 Honda and Paris Motor ShowA héten Európa két legnagyobb motorkerékpár-piacára, Franciaországra és Németországra fókuszálnak a Honda szakemberei. Ezen a héten rendezik ugyanis a Kölni és a Párizsi Motorkiállítást is.

Neo Sports Café tanulmány

Ismét sikergyanús modellel rukkolt elő a Honda római kutatási és fejlesztési központja. Az egyelőre még csak koncepciómotorként létező újonc a „Neo Sports Café” modellcsalád stílusában fogant, akárcsak a CB125R, a CB300R és a CB1000R. Álomszép megjelenését a sportos nakedek és a café racerek legjellegzetesebb formajegyei határozzák meg, így a modern és a minimalista irányzat kedvelőire egyaránt nagy hatással lehet.

Egyedülálló mivoltához az is nagyban hozzájárul, hogy a „Neo Sports Café” stílus sportosabb oldalát hivatott megvillantani, ezért is kapott ilyen rövid farrészt és szinte teljesen függőlegesen álló, dupla kipufogódobot. A jövőbe mutató első és hátsó lámpa, valamint a szemet gyönyörködtető, modern idomzat szintén fontos része a formavilágnak, míg a páratlanul kifinomult megmunkálás a minőségérzetet repíti az egekbe.

Jön a Super Cub C125

Történelmi pillanatra készülhetnek a kölni és a párizsi kiállítás látogatói, a Honda ugyanis mindkét rendezvényen bemutatja a legendás Super Cub legújabb változatát.

A típusban minden idők legnagyobb példányszámban értékesített motorizált járművét tisztelhetjük, C100 néven forgalmazott első generációjának 1958-as bemutatkozása óta több mint 100 millió példányt adtak belőle.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A C125 típuskóddal érkező újonc a Super Cub születésének 60. évfordulóján kezdi meg pályafutását, s természetesen éppoly barátságos, illetve stílusos konstrukciót testesít meg, mint felmenői. Ez máris vonzóvá teszi, de ezúttal is a hatékony, modern műszaki megoldások emelik ki az átlagos robogók közül. Nyomatékos, 125 cm3-es erőforrása, csendes és kifinomult, félautomatikus váltója, strapabíró váza, hosszú rugóutakkal felvértezett, új futóműve, minden elemében LED-es világítása és intelligens kulcsa (Smart Key) korunk legfejlettebb kétkerekűi közé sorolja. Tekintettel a nagy keresletre, a Honda már idén ősszel megkezdi a gyártását, így az első darabok az év vége előtt értékesítésre kerülhetnek.

Új fényezések az Africa Twinhez

154341 Africa Twin Adventure SportsEgy másik ünnepelt Honda-modell, a világszerte népszerű Africa Twin is tiszteletét teszi majd a kiállításokon, hiszen új színnel bővül a választható fényezések palettája. A különleges tónus még kelendőbbé teheti a 2016-ban visszatért legendát, jóllehet így is sorra dönti az értékesítési rekordokat – az elmúlt két évben 36 000 példányt adott el a márka. Az Africa Twin Adventure Sports néven bemutatott, még inkább kalandmotor-jellegű változat megnövelt rugóúttal és hatótávolsággal, valamint gazdagabb felszereltséggel robbant be idén a piacra, azóta hasonló mennyiségben „viszik”, mint az alapmodellt.

Bárhogy is, 2018 őszétől már ezüstmetál Africa Twin Adventure Sportsra is leadhatják a rendelésüket a rajongók, sőt az alapmodell vásárlói is újragondolt színválasztékból szemezgethetnek. A matt fekete változat például aranyszínű felnikkel kerül a szalonokba, a piros és a trikolórban pompázó átiratot pedig immáron fekete Africa Twin-logókkal küldik csatába a japánok. További változás, hogy a trikolór kékjét – az Adventure Sports kivitelnél már alkalmazott – Royal Blue árnyalatra keverik, így még lehengerlőbb az összhatás.

154264 Honda and Paris Motor Show154264 Honda and Paris Motor Show

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük