fbpx

Jubilált az AMTS

budapest motor fesztival 2015 2A pénteki napon még nem kellett tolongani a tömegben, de a munkanap ellenére is meglehetősen sokan látogattak ki az AMTS-re. Másnap már a későn kelőket hosszú, kígyózó sorok fogadták a pénztáraknál.

Idén 10. alkalommal került megrendezésre hazánk legnagyobb autós és motoros rendezvénye, az Autó, Motor és Tuning Show. Az elmúlt időszak során egyre inkább meghatározóvá vált az autós és motoros berkekben egyaránt szezonnyitó eseménynek számító AMTS, mely a Hungexpo területét minden évben három napon át uralja.

Idén március 20-22. között dübörögtek fel a lóerők és a mélynyomók a pavilonokban, ahol a rengeteg kiállító minden talpalatnyi területet kihasznált. Az AMTS hivatalos megnyitóján a szervezők beszéltek a múltról, s jelenről, és reményeiknek adtak hangot abban a tekintetben, hogy idén is nagy sikerű lesz 10 éves gyermekük.

A látogatószám növekedése már a környéken parkoló autók és motorok számából is jól látható volt, de az igazán nagy zsúfoltság a kapukon belül várta az embert. A bejutás után szinte folyamatos embermasszában juthatott el bárki arra a színhelyre, ahová szeretett volna. Persze ez hozzátartozik ehhez az eseményhez. Így van ez rendjén. A szervezők elégedettek lehettek, mert munkájukra nagyon sokan voltak kíváncsiak.

 

A sorban állást a bejutás után sem lehetett megúszni. Bár rengeteg büfé, étterem, étel-ital árus várta a vendégeket, szinte mindegyiknél ki kellett várni a hosszú sort, ha nem akart éhen maradni az ember. A tömegnek köszönhetően a vendéglátósok is jól jártak. Aki viszont tele bendővel érkezett, azonnal belevethette magát abba a színes kavalkádba, ami a benzingőzzel fertőzött ember számára maga a mennyország.

 

Lépten-nyomon autós és motoros rendezvények, bemutatók, kiállítások várták a nagyérdeműt. Aki egy nap alatt végig akart járni minden programot, annak igencsak össze kellett szednie magát, mivel mind a pavilonokban, mind a Hungexpo szabadtéri területein rengeteg látnivaló akadt. A 10 különálló rendezvény, a közel 2000 jármű 6 pavilonban terpeszkedett, így az egész rendezvényterület maximálisan ki volt használva.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x