EseményekHírekMotorverseny

Joan Pedrero az első 10-ben végzett az Africa Eco Race-en a Pan Americával

A Harley-Davidson Pan America 1250 ismét bizonyítja rátermettségét, mint a rally legnagyobb, szinte széria motorja.

A Harley-Davidson büszkén ünnepli Joan Pedrero rendkívüli teljesítményét a 2025-ös Africa Eco Race versenyen, ahol a 8. helyen végzett, és megszerezte az első helyet az 1000 cc+ kategóriában. A Harley-Davidson Pan America 1250™ motorral versenyző Pedrero sikere – amely egy közel alapfelszereltségű kalandtúramotor és a rali egyik legnagyobb motorja – a Pan America páratlan képességeit, tartósságát és sokoldalúságát bizonyítja.

Az Africa Eco Race a világ egyik legkeményebb raliversenyeként ismert, amely több mint 5900 kilométernyi kihívásokkal teli utat tesz meg Afrikában, mielőtt a Dakarban található ikonikus Lac Rose-nál ér véget. Pedrero figyelemre méltó következetességről tett tanúbizonyságot, és a verseny során végig az első tízben maradt, megmutatva ügyességét és a Pan America 1250-es modell azon képességét, hogy napról napra nagy teljesítményt nyújtson.

Annak ellenére, hogy jóval könnyebb és erősen módosított rallymotorok ellen versenyzett, Pedrero és a Pan America 1250™ felülmúlta a várakozásokat, és bebizonyította, hogy a mezőny legnagyobb motorja a legnehezebb körülmények között is képes kiválóan teljesíteni.

Joan Pedrero az első 10-ben végzett az Africa Eco Race-en a Pan Americával

Ez az eredmény a Harley-Davidson történelmi debütálására épül a 2024-es Africa Eco Race-en, ahol Pedrero ugyanezen a motoron az 1000 cc+ kategória bajnoki címét is megszerezte. A 2025-ös kampány megszilárdítja, hogy a Pan America 1250™ nem csupán versenytárs, hanem vezető szerepet tölt be a kalandmotorok világában, újradefiniálva, hogy mi a lehetséges egy széria kalandtúramotor számára.

Ami még figyelemreméltóbbá teszi ezt az eredményt, az a Pan America 1250™ közel széria specifikációja. A másodszor is versenyző Pan America 1250™ minimális módosításokkal, többek között a hűtés fokozására szolgáló hűtőrendszer kisebb módosításával mutatta be a gyárilag tervezett teljesítményét. A Revolution® Max 1250 motorral – egy folyadékhűtéses 1250 köbcentiméteres V-Twin motorral – hajtott motor kivételes teljesítményt, kitartást és megbízhatóságot mutatott be, és ugyanolyan beállítással kezelte az extrém körülményeket, mint ami a motorosok számára világszerte elérhető.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
Joan Pedrero az első 10-ben végzett az Africa Eco Race-en a Pan Americával

„A Harley-Davidsonnál büszkék vagyunk arra, hogy olyan motorkerékpárokat szállítunk, amelyeket kalandra építettek, és a Pan America 1250™ ennek a szellemiségnek a végső kifejeződése” – mondta Kolja Rebstock, a Harley-Davidson európai, közel-keleti és afrikai regionális alelnöke. – „Joan Pedrero hihetetlen eredménye – amelyet egy szinte alapmotorral és a verseny egyik legnagyobb motorjaként ért el – ismét egy úttörő pillanat, amely a H-D Pan America képességeit és sokoldalúságát a maga nemében egyedülálló módon mutatja be.”

Az Africa Eco Race zord terepviszonyai – sziklás ösvények, hatalmas dűnék és kíméletlen sivatagi tájak – könyörtelen kihívások elé állították a versenyzőket. Pedrero és a Pan America 1250™ számára ez egy lehetőség volt arra, hogy bemutassa a motor tartósságát, irányíthatóságát és kiváló kezelhetőségét kimerítő körülmények között, tovább erősítve ezzel a motor helyét a kalandmotorozásban.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük