fbpx

5+1 öltözködési stílus motoron 

oltozkodes motoronHogy ki mit vesz fel motorozáshoz, azt elsősorban a motoros életmódja és a motorozási stílusa határozza meg. Mindenki másért motorozik, így a felszerelését is nagyban meghatározza, hogy milyen motorral jár és milyen a baráti társasága.

Nemrég volt róla szó, hogy kinek mi az a minimális motoros felszerelés, ami számára biztonságos, ki mit vesz fel (vagy le), amikor motorra ül. A cikk írása közben arra jöttem rá, hogy a motor és a motoros társaság, valamint a motor használatának módja – gondolok itt a terepviszonyokra vagy a távolságra – is meghatározza, hogy miben ülünk motorra.

Összeszedtem 5 + 1 csoportot, akiket határozottan el tudtam különíteni egymástól. Persze ez is olyan, mint a horoszkóp, nincsenek tiszta kategóriák, sok az átfedés, mindenkinek vannak ilyen vagy olyan napjai, ahogy sokaknak több motorja is van különböző stílusban és különböző felhasználásra.

A bájkerek

via GIPHY

Nekik a motorozás egy életforma, ami az amerikai filmekben látott szabadságról/szabadosságról szól. Ebbe a stílusba nem férnek bele a szigorú szabályok… vagy mégis? Könnyű felismerni őket, mert általában bakancs, farmer, nyitott sisak (legtöbbször plexi nélküli tökhéj), vágott ujjú kesztyű és az elmaradhatatlan bőrmellény a kötelező elemei. Ha meleg van, akkor a mellény alatt csak pólót vagy atlétát viselnek (néha még azt sem), ha hideg van, akkor előkerül a kapucnis pulóver és a bomber vagy bőrdzseki is.

Fórum az öltözködésről

Ők azok, akiket sosem látsz rövidnadrágban még a motoros találkozón sem, és ha color is van a mellényükön, akkor azt sosem veszik le. Az utasuk általában egy dögös csaj, aki szintén hasonlóan van felöltözve, melegben nem feltétlenül van rajta kabát, csak egy ujjatlan, spagettipántos póló, motoros találkozók környékén a farmer helyett a forrónadrág vagy a miniszoknya mutat a legjobban.

 

A cikk a következő oldalon folytatódik

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x