VerSzimó, avagy a határtalan perverzitás tökéletes megtestesítője
A hátsó lengővillával is meggyűlt a bajom. Alig volt hely, de brutálisra kellett erősíteni. A felfogató furatok ki lettek bővítve, tisztességes acél persely és azoknak merevítés lett behegesztve. A tengelyt az eredetinek megfelelően csavarosra terveztem, mert nem bíztam abban, hogy egy átmenő tengelyt eléggé megtámaszt-e egy menetes rész, ami a vázban adott volt.
A menetes részen belül illesztett hengeres rész segít támasztani, így nemcsak a menetnek kell. A tengelyeket Ekecs kivitelezte, ahogy a danamit perselyeket is. A láncfeszítő és a hátsó tengely helyére is jóval erősebb darabok érkeztek, normál menetekkel. A kormánynyak-csapágy és az első villa maradt a gyári.
Az ülés
Az ülést mindenképp le akartam cserélni, mert botrányosan kényelmetlen volt, cserébe viszont szarul nézett ki. Pláne a megcélzott soft chopper kinézethez képest. 1-es lemezből készítettem az ülésvázat, kétféle keménységű szivacs lett műbőrrel és cipész-szegecsekkel fölrakva.
Hogy a lemez váz ne vágja ki a műbőrt idő előtt, olcsó, hosszában fölhasított műanyag csövet húztam az ülésváz-lemez éleire, amit sziloplaszttal rögzítettem.
Elgondolkodtam, hogy a kötelezően előírt cuccokat hova tegyem. Gondolkodtam két villatáskán az ülés alatt, de a végleges megoldás az eredetire jobban hajazó lett. Két 5 literes olajoskanna bánta a mutatványt (0 forint 0 fillér, otthon szemétből kivéve).
A villamosrendszer nagyon bonyesz
A villamosrendszer otthon elfekvőben levő kábelekből készült. Nagyon bonyesz: van egy fényváltó meg egy leállító gomb (Pannonia kapcsoló). A Simson szívatókar az immár fix balos markolatra került, kisebb átalakítással.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A chopperes kiegészítők, a segédváz és a háttámla, összetört iskolai székek vázából készültek. A kipufogókönyök két selejt Simson könyökből van, a dob egy ES 125 MZ-ről leesett darab durva szétvágásával született. A légszűrő egy nemtudommilyenotthonvót típusú, beázást késleltető burkolata DOT3 fékfolyadék flakonja. Minden lehetséges és nemlehetséges, sőt lehetetlen helyet beborítottam tükörtapétával. Így járt a tank oldala és közepe is.