MotorbemutatóMotorok

VerSzimó, avagy a határtalan perverzitás tökéletes megtestesítője

VerSzimo - Vidék Verhovina átépítésA hátsó lengővillával is meggyűlt a bajom. Alig volt hely, de brutálisra kellett erősíteni. A felfogató furatok ki lettek bővítve, tisztességes acél persely és azoknak merevítés lett behegesztve. A tengelyt az eredetinek megfelelően csavarosra terveztem, mert nem bíztam abban, hogy egy átmenő tengelyt eléggé megtámaszt-e egy menetes rész, ami a vázban adott volt.

A menetes részen belül illesztett hengeres rész segít támasztani, így nemcsak a menetnek kell. A tengelyeket Ekecs kivitelezte, ahogy a danamit perselyeket is. A láncfeszítő és a hátsó tengely helyére is jóval erősebb darabok érkeztek, normál menetekkel. A kormánynyak-csapágy és az első villa maradt a gyári.

Az ülés

Az ülést mindenképp le akartam cserélni, mert botrányosan kényelmetlen volt, cserébe viszont szarul nézett ki. Pláne a megcélzott soft chopper kinézethez képest. 1-es lemezből készítettem az ülésvázat, kétféle keménységű szivacs lett műbőrrel és cipész-szegecsekkel fölrakva.

Hogy a lemez váz ne vágja ki a műbőrt idő előtt, olcsó, hosszában fölhasított műanyag csövet húztam az ülésváz-lemez éleire, amit sziloplaszttal rögzítettem.

VerSzimo - Vidék Verhovina átépítésElgondolkodtam, hogy a kötelezően előírt cuccokat hova tegyem. Gondolkodtam két villatáskán az ülés alatt, de a végleges megoldás az eredetire jobban hajazó lett. Két 5 literes olajoskanna bánta a mutatványt (0 forint 0 fillér, otthon szemétből kivéve).

A villamosrendszer nagyon bonyesz

A villamosrendszer otthon elfekvőben levő kábelekből készült. Nagyon bonyesz: van egy fényváltó meg egy leállító gomb (Pannonia kapcsoló). A Simson szívatókar az immár fix balos markolatra került, kisebb átalakítással.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A chopperes kiegészítők, a segédváz és a háttámla, összetört iskolai székek vázából készültek. A kipufogókönyök két selejt Simson könyökből van, a dob egy ES 125 MZ-ről leesett darab durva szétvágásával született. A légszűrő egy nemtudommilyenotthonvót típusú, beázást késleltető burkolata DOT3 fékfolyadék flakonja. Minden lehetséges és nemlehetséges, sőt lehetetlen helyet beborítottam tükörtapétával. Így járt a tank oldala és közepe is.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Vidék

Üdv, Szeva! Vidék vagyok Kaposfőről, de 11 évig Győrben éltem, ott nagyon aktívan építettem motorokat. Elsősorban Jawákkal és CZ-kkel foglalkoztam, de sokféle vas fordult meg a kezeim közt. Jelenleg 50-esekkel dolgozom, csekély szabadidőmben, mert amúgy tanár, kétgyerekes apuka és falusi vagyok. Széles utat, balesetmentes motorozást!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük