fbpx

Űrdongóba oltott fűnyíró: Cam-Am Ryker 900 teszt – VIDEÓVAL!!!

CAN_AM Ryker 900 Rally motorteszt Megfordult a világ. Az én időmben a trike-nak elöl egy kereke volt, hátul kettő, és kispolszki motor hajtotta. Általában azok a bikerek jártak ilyennel, akik vagy még jobban ki akartak tűnni a motorosok – akkor még nem ilyen sűrű – tömegéből, vagy valamilyen egészségügyi probléma vagy baleset miatt kellett a két kereket háromra cserélniük. A Can-Am Ryker 900 semmiben sem hasonlít ezekhez. Ja de, ennek is három kereke van.

Az igazság az, hogy leginkább csak benyomásokat szereztem az egy hét alatt, aminek voltak időjárási korlátai, tekintve, hogy -2-+7 fok és hóesés tarkította a napjainkat épp ebben az időszakban. Azért így is sikerült menni néhány kilométert a Can-Am Ryker 900-zal. Volt benne városi szakasz, autópálya, és mivel az egyik cikkben még én is írtam arról, hogy ezt a járgányt terepre teremtették, rápróbáltam a földútra is.

Frissítés

Az importőr a cikk megjelenése után értesített, hogy tévedésből nem az előre megbeszélt rally editiont kaptam meg, szóval az ezzel kapcsolatos – esetleg – negatív felhangú megjegyzéseim önhibámon kívül teljesen jogosak. A sima 900-ast nem terepre tervezték. Még jó, hogy nem akadtam fenn valami buckán és szakítottam le az első spoilert valami fekvőrendőrön.

Kezdjük ott, hogy első tesztelőként nagyjából 200 kilométerrel vettük át a motort. Azért a királyi többes, mert a férjem hozta el a szalonból, mivel én épp az otthonoktatást nyomtam a gyerekekkel. Emiatt az első infókat is tőle szereztem.

Megmutatta, hogy kell beindítani azzal a kis ufó formájú immobilizeres kulccsal. Hát nem egyszerű, de nem a kulcs miatt. Mielőtt egyedül elindultam vele, többször is memorizáltam a lépéseket és utasítottam a férjem, hogy maradjon telefon közelben.

CAN_AM Ryker 900 Rally motortesztAz első fotózáskor le sem mertem állítani a motort kinn a mezőn, hogy ne kelljen szégyenszemre megint telefonos segítséget kérnem. Viszont így ellopni sem egyszerű, hacsak nem egyből rakják az utánfutóra – de nem akarok ötleteket adni.

Sebestyén Betty Can-Am Ryker 900 Rally tulajdonos

Sebestyén Betty Can-Am Ryker tulajdonosÉn Angliában élek és itt nem kell motoros jogsi a vezetéséhez. Ami sajnos nincs nekem ezert tudok csak trike-ot vezetni. Mindig vonzódtam a motorokhoz de sajnos jogsit nem szereztem. Otthon nagyon régen volt egy ötvenes robogóm, itt pedig ez előtt egy Piaggio MP3, ami szinten trike besorolású, de az nagyon nehéz volt, nem éreztem kényelmesnek.
Mikor voltam azzal Hollandiában egy MP3-as találkozón, már akkor megtetszettek a Spyderek. Ott láttam először, de azok elérhetetlenek nekem az áruk miatt. Amikor megjelent a Ryker, rögtön tudtam, egy ilyen kell nekem.
A 900 Rally változatom van. Nagyon szeretem, sokkal jobban tetszik mint az MP3-as.
Tavaly nyár óta van meg. Amikor van időm, megyek vele túrázgatni itt a vidéki és tengerparti utakon. Sajnos most a COVID miatt a találkozók elmaradtak itt is. Most még várom a jobb időt, hogy mehessek vele minél többet.

 

Nincs még vége, lapozz!

Kattints ide: Motoros Film Adatbázis

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x