Hírek

Újraindult az 50 éve alapított Easyriders magazin

easyriders magazinA rock-n-ride legenda, az Easyriders, a magazin, amely a kultikus filmklasszikustól örökölte a nevét, új, izgalmas újraindítással ünnepli 50. évfordulóját.

A tulajdonos és márkatulajdonos Pepper Foster azt tervezi, hogy a magazint bevezeti a globális piacon. A debütáló kiadás borítóján Norman Reedus a The Walking Dead Daryl Dixonja szerepel Brian Bowen Smith kamerájának szemszögéből, de olvashatunk Erin Wasson szupermodellről és a Wild Belle együttesről is.

Az Easyriders-t 1970-ben hozták létre a motorkerékpár-rajongók számára, hogy belemerüljenek a motoros életmódba és az ellenkultúra mozgalomba, amelyet olyan legendák fémjeleznek, mint Steve McQueen, Peter Fonda és Dennis Hopper. Öt évtized alatt a márka a szablelkű életmód szinonimájává vált. Az új vezetés szárnyai alatt az Easyriders igyekszik majd megmutatni, hogy mit jelent a motorkerékpár rajongónak lenni a 21. században.

„Nagyon büszke vagyok és örömömre szolgál, hogy az ikonikus Easyriders márkát bemutatom egy új generációnak – és partnereink által kibővíthetem a működésünket az egész világra.” – mondta Pepper Foster, az úttörő divatmárka a Chip and Pepper társalapítója. „Végtelen lehetőségeket látunk az Easyriders márkájú termékek elterjesztésében a ruházati, életmód és a lakásfelszerelés piacokon.”

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
 
 
 

 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 
 
 
 

 
 

 
 
 

Easyriders Issue 01 cover guy @bigbaldhead clicks off from the world and takes us for a ride in Georgia, one of his favorite places to hit the road. ⠀ Film by @brandonsmith8 ⠀ — ⠀ Tune in every Wednesday for an all-new @easyriders video. #WeAreEasyriders

Easyriders (@easyriders) által megosztott bejegyzés,

A márka újra bevezetése mellett az Easyriders újatervezte és megújította a nyomtatott termékét is, amelynek első kiadása 2020 januárjában került az újságos standokra. A réspiacot megcélzó havii magazint negyedéves kiadvánnyá alakították, amely az alapvető motoros témák mellett bepillantást enged majd az utazás, a művészet, a formatervezés, a stílus és a szórakozás témáiba is. Persze nem maradhatnak ki a motoros világ nagyágyúi sem.

Az Easyriders magazin és új weboldala 2020 januárjában indult.

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük