fbpx

Újraindult az 50 éve alapított Easyriders magazin

easyriders magazinA rock-n-ride legenda, az Easyriders, a magazin, amely a kultikus filmklasszikustól örökölte a nevét, új, izgalmas újraindítással ünnepli 50. évfordulóját.

A tulajdonos és márkatulajdonos Pepper Foster azt tervezi, hogy a magazint bevezeti a globális piacon. A debütáló kiadás borítóján Norman Reedus a The Walking Dead Daryl Dixonja szerepel Brian Bowen Smith kamerájának szemszögéből, de olvashatunk Erin Wasson szupermodellről és a Wild Belle együttesről is.

Az Easyriders-t 1970-ben hozták létre a motorkerékpár-rajongók számára, hogy belemerüljenek a motoros életmódba és az ellenkultúra mozgalomba, amelyet olyan legendák fémjeleznek, mint Steve McQueen, Peter Fonda és Dennis Hopper. Öt évtized alatt a márka a szablelkű életmód szinonimájává vált. Az új vezetés szárnyai alatt az Easyriders igyekszik majd megmutatni, hogy mit jelent a motorkerékpár rajongónak lenni a 21. században.{loadposition cikkreklam}

“Nagyon büszke vagyok és örömömre szolgál, hogy az ikonikus Easyriders márkát bemutatom egy új generációnak – és partnereink által kibővíthetem a működésünket az egész világra.” – mondta Pepper Foster, az úttörő divatmárka a Chip and Pepper társalapítója. “Végtelen lehetőségeket látunk az Easyriders márkájú termékek elterjesztésében a ruházati, életmód és a lakásfelszerelés piacokon.”

A márka újra bevezetése mellett az Easyriders újatervezte és megújította a nyomtatott termékét is, amelynek első kiadása 2020 januárjában került az újságos standokra. A réspiacot megcélzó havii magazint negyedéves kiadvánnyá alakították, amely az alapvető motoros témák mellett bepillantást enged majd az utazás, a művészet, a formatervezés, a stílus és a szórakozás témáiba is. Persze nem maradhatnak ki a motoros világ nagyágyúi sem.

Az Easyriders magazin és új weboldala 2020 januárjában indult.

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások